NanoLock Security חוברת לחברת המים הישראלית מקורות  להגן על תשתיות מים ואנרגיה מפני איומי סייבר

NanoLock ומקורות משתפות פעולה ביצירת פתרונות אבטחת סייבר להגנה על תשתיות קריטיות ממתקפות חיצוניות ופנים ארגוניות ומתקפות בשרשרת האספקה

ניצני עוז ישראל, תל אביב וניו-יורק – 12 בנובמבר, 2019 – NanoLock Security הישראלית בעלת טכנולוגיה ייחודית להגנה ברמת הרכיב וניהול של התקנים מקושרים תשתף פעולה עם מקורות, חברת המים הישראלית, בפיתוח פתרונות הגנת סייבר לתשתיות קריטיות של מים ואנרגיה בישראל ובעולם.

בשל התפקיד החיוני שממלאות תשתיות המים והאנרגיה בחברה המודרנית, והתלות ההולכת וגוברת בהתקנים מקושרים, חברות התשתית הופכות ליעד אטרקטיבי לווקטורים רבים של מתקפות סייבר. האפשרויות ליצירת נזק הן עצומות. בכדי להגן על תשתיות המים והחשמל, חיוני להגן על ההתקנים התשתיות המקושרים במשך כל מחזור החיים שלהם, החל מקו היצור, דרך שרשרת האספקה, התקנה ופעילות שוטפת, עדכון מרוחק של גרסאות ועד לסיום הפעילות.

NanoLock Security פיתחה פתרון חדשני עם אבטחת flash-to-cloud להגנה, ניטור וניהול, של התקנים מקושרים, הן כאלו המחוברים לאינטרנט והן לרשתות ייעודיות. הטכנולוגיה הייחודית שפותחה ע”י NanoLock מגנה על התקנים מקושרים ע”י יצירת נקודת עיגון אמינה בזיכרון הלאנדיף (Flash Memory) של יצרנים מובילים בעולם, באופן שהוא שקוף למערכת ההפעלה. הטכנולוגיה החדשנית חוסמת שינויים לא מאושרים בקוד קריטי של ההתקן, ובמקביל מעבירה את השליטה בעדכוני התוכנה מההתקן הפגיע לשרת ארגוני מאובטח בעל הרשאות מתאימות. מכיוון שמתקפות משנות את הקוד שיושב בזיכרון הלא-נדיף של היחידה המקושרת, בכדי לקבע את השינוי במכשיר גם אחרי איתחול, נקודת העיגון חוסמת את הגישה לזיכרון הזה, ובכך מונעת שינוי שאינו מאושר והשתלטות עיינת על המכשיר.

הפתרון של NanoLock אגנוסטי לסוג המעבד ומערכת ההפעלה, ואינו צורך כמעט אנרגיה, משאבי מחשוב, או זיכרון. משום כך הוא אינו משפיע על ביצועי יחידות מקושרות, שמופעלות ע”י בטריות, כגון מוני מים וגז.

“ההגנה על מערכות התפעול והבקרה של תשתיות קריטיות מבוזרות, מחייבת מערכות חכמות היודעות להתאים את עצמן לתוקפים הפוטנציאלים. אומר דוד בלסר, מנהל החדשנות במקורות. “הגנה זו, צריכה להתבצע ללא פגיעה בתפעול השוטף של מערכות התשתית, שהן לב ליבה של פעילות החברה. שיתוף הפעולה עם חברתNanoLock security  מאפשר ליישם תפיסה זו ומשפר חסינות המערכות, זיהוי תקיפות וחסימתן – כך שלא תופרע פעילות התפעול של מערכות התשתית.”

“עכשיו הזמן של מקבלי ההחלטות בחברות תשתית ברחבי העולם לוודא הגנת סייבר בגישת security-by-design , בדומה לפתרון של NanoLock  – פתרון שהוא חסין מפני מתקפות עתידיות, מאפשר התרחבות בטוחה ובעל יכולת להגן על תשתיות קריטיות (כולל תשתיות שכבר מותקנות) לאורך זמן,” אומר ערן פיין, מנכ”ל NanoLock Security. “כחברה מובילה בתחום ניהול אספקת מים, מקורות מחויבת לפיתוח אקוסיסטם שמאפשר הגנה על תשתיות קריטיות, ושיתוף הפעולה עם NanoLock מתמקד בהגנת סייבר לשוק הזה”.

אודות NanoLock Security

NanoLock Security מספקת הגנת cloud-to-flash ייחודית ליחידות קצה מקושרות ו-IoT. הטכנולוגיה החדשנית של NanoLock מאפשרת הגנה עוצמתית על רכיבי קצה ממתקפות סייבר וממתקפות פנים ארגוניות, ע”י חסימת הכתיבה לזיכרון מכשיר הקצה ויצירת ערוץ מאובטח לעדכוני קושחה, החל מרכיב הזיכרון ועד לענן של הארגון, ללא פגיעה בביצועי המכשיר. עם מודל העסקי מיוחד, שמקל על תזרים המזומנים של החברות בכך שהוא מעביר את העלויות הגבוהות של אבטחת הסייבר מ CAPEX (הוצאות הוניות)  ל-OPEX (הוצאות שוטפות). ההגנה והשליטה של NanoLock Security מספקים אבטחה קריטית לתעשיות כגון טלקום, רכב, תשתיות ולאפליקציות כגון ערים חכמות, ומייצרים חיסכון משמעותי בהוצאות הסייבר.

NanoLock Security הינה זוכת פרס סטארטאפ השנה (4YFN) היוקרתי של תערוכת המובייל העולמית (MWC) שנערכה בפברואר 2019 בברצלונה.

עם שנות ותק רבות בתחום הסייבר, לצוות של NanoLock יש ידע מעמיק על אתגרי הגנת הסייבר. ל NanoLock Security יש משרדים בארצות הברית, ישראל ויפן.


Picture: Eran Fine, CEO & Co-Founder

תגובות סגורות