ראדא מדווחת על פתיחת מטה החברה האמריקאי ומתקן הייצור בג’רמנטאון, מרילנד

ראדא תעשיות אלקטרוניות בע”מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ”מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת על פתיחת מטה החברה האמריקאי ומתקן הייצור המשתרעים על פני שטח של יותר מ-2,300 מ”ר בג’רמנטאון, מרילנד.

מכ”מי הגילוי ועקיבה של RADA הינם המערכות הנבחרות בארה”ב עבור מערכות הגנה טקטיות, קיימות ובתכנון, להגנה מפני איומים אוויריים קצרי טווח. המכ”מים הטקטיים של ראדא אידיאליים לסגירת פערי זיהוי ועקיבה שיש למערכות גילוי לטווחים בינוניים וארוכים. המכ”מים יכולים לעבוד באופני התקנה שונים בהתאם למשימה: נייחים, על גבי רכבים טקטיים יבשתיים, על סיפון ספינות קרב וסיור, ועוד.

דב סלע, מנכ”ל ראדא (צילום: סיון פרג’)

דב סלע, מנכ”ל ראדא אמר: “הקמנו את חברת הבת האמריקאית שלנו, RADA Technologies LLC , בסמיכות יחסית לבסיס הלקוחות המרכזי שלנו הכולל גופים של צבא ארה”ב וכן סוכנויות אזרחיות בכדי לבצע אמריקניזציה ואימוץ של הטכנולוגיות שלנו לצרכיהם. הצוות האמריקאי של החברה ממוקד באספקת פתרונות מכ”ם ושירותים מתקדמים וחדשניים בכדי לחזק את סוכנויות ההגנה האמריקאיות במשימתן לספק הגנה אקטיבית לכוחות ולמתקנים אסטרטגיים. מערכות המכ”ם שלנו עברו בחינות ראשוניות והן מוטמעות בפתרונות ה-SHORAD/GBAD של צבא ארה”ב והמרינס. אנו מאמינים כי נוכחותנו המחוזקת בארה”ב תאפשר לנו לתמוך בלקוחותינו ולהמשיך ולצמוח בשוק הגלובלי והחשוב הזה.”

 

 


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות