SAP מקדמת חווית משתמש בשיתוף Quantum Vision

ענקית התוכנה, SAP ישראל, הודיעה לאחרונה על חתימת הסכם שותפות עם חברת Quantum Vision (Q.V), חברת ייעוץ המתמחה בפתרונות חוויית משתמש ( UI / UX ) למוצרי SAP.  Q.V עוסקת בפישוט וייעול תהליכים במוצרי הדגל של SAP ללקוחות Enterprise באמצעות SAP Fiori, פתרון חווית המשתמש של SAP, וכן מפתחת ומטמיעה אפליקציות ייעודיות ללקוחות החברה.

שיתוף הפעולה עתיד לשפר את חווית המשתמש של לקוחות SAP לאורך כל הפורטפוליו של החברה ובכל הפלטפורמות והכלים החדשים ש- SAP מספקת ללקוחותיה, לפשט וליעל תהליכים, ולספק כלים ידידותיים ונגישים למשתמשים שונים תוך כדי שמירה על רמת אבטחה מיטבית.

בין השירותים ש-Q.V  מספקת ללקוחות SAP ניתן למצוא פיתוח והטמעת אפליקציות מובייל, בניית פורטלים מותאמים לארגונים שונים ולבעלי תפקידים מגוונים בתוך הארגון, כלים לאישורי רכש ועוד. לאחרונה החברה השלימה בהצלחה מספר פרויקטים משמעותיים בתחום העסקי, בתחום הספנות, בתחום ההובלה, בתחום הבניה וכן פרויקטים בגופים גדולים כגון אמדוקס, צים, חברת החשמל, IBM, YES, רשות האוכלוסין ועוד.

רונן ארגוב. צילום ענת סולומון

רונן ארגוב, מנכ”ל Quantum Vision מסר: “אני שמח מאוד לבשר שאנו מרחיבים את שיתוף הפעולה עם SAP וזאת לאחר מגוון פרויקטים שעשינו ללקוחות SAP שהסתיימו בהצלחה גדולה. אנחנו מצפים לעבוד יחדיו בפרויקטים חדשים רבים, לתת ערך מוסף ללקוחות החברה ולסייע להם למצות את הפוטנציאל של פתרונות SAP בארגון”.

 

 

שרון בן-ארי, מנהלת השותפים של SAP ישראל מסרה: SAP” העולמית משקיעה רבות בתחום חווית המשתמש ורואה בה יתרון תחרותי מרכזי. אנו מברכים על הצטרפותה של חברתQ.V  לקהילת השותפים המתרחבת של SAP ישראל. שיתוף פעולה זה מחזק את יכולותינו להמשיך ולספק חווית לקוח מתקדמת ולשמור על רמת שביעות רצון גבוהה בקרב כלל הלקוחות והמשתמשים של פתרונות SAP”.

שרון בן-ארי, סאפ-ישראל. צילום-אורן אגמי


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות