חדשות היום

SolarWinds רכשה את VividCortex ומציגה פתרון ניטור כולל לבסיסי נתונים בענן

החברה מרחיבה את היצע הפתרונות בתחום ניטור ביצועים של בסיסי נתונים כדי לתמוך במגמה של מעבר ארגונים לסביבות היברידיות

חברת SolarWinds, ספקית מובילה של פתרונות לניהול תשתיות IT, הודיעה על רכישתה של חברת VividCortex, ספקית של פתרון מבוסס SaaS לניהול ביצועים של בסיסי נתונים בענן – בדגש על כאלו מסוג Cloud-Native. SolarWinds מיוצגת בישראל בלעדית על ידי חברת פרולוג’יק (Prologic).

הפתרון מבוסס ה-SaaS של VividCortex ייכלל בפורטפוליו הפתרונות של SolarWinds, והוא יספק יכולות ניטור לבסיסי נתונים מבוססי קוד פתוח, דוגמת: MySQL, PostgreSQL, Amazon Aurora, MongoDB, ו-Redis.

VividCortex נכנסה בשנת 2019 למקום ה-172 ברשימת 500 החברות הגדלות במהירות של דלויט (Deloitte’s Technology Fast 500 list). לחברה כ-300 לקוחות, בהן חברות מובילות שוק, דוגמת: Etsy, GitHub, SendGrid, Yelp, הנעזרות בפתרונות החברה כדי לקבל יכולות ניטור של סביבות בעלות אלפי שרתים.

עידן היברידי של סביבות בסיסי הנתונים

ככול שארגונים מיישמים יותר בסיסי נתונים בענן (cloud-native), או בסיסי נתונים בסביבות היברידיות, כך עולה הצורך של מקצועני ה-IT לפתרונות בעלי יכולת כיסוי לניהול וניטור הסביבות – הן און-פרמיס והן בענן. על פי גרטנר, 68 אחוזים מהגידול בתחום המערכות לניהול בסיסי נתונים (DBMS) יהיה בסביבות ענן.

נתונים אלה לגבי פוטנציאל הגידול מקבלים משנה תוקף מסקר שביצעה SolarWinds בקרב 150 אלף חברים בקהילה המקצועית שלה, שהראה כי ארגונים נמצאים רק בתחילת המסע להגירה לענן. מרבית הארגונים מפעילים חלק מתכולות ה-IT שלהם בענן, אך מרבית התשתיות נותרו עדיין און פרמיס. הדבר מדגיש את הצורך בפתרון ניטור מקיף, full-stack, לכול רחבי הסביבה ההיברידית, ללא קשר היכן הארגון נמצא במסע לטרנספורמציה דיגיטלית.

כלים עוצמתיים לניהול תשתיות ה-IT

“במשך 20 שנה, SolarWinds מחויבת להפוך את תחום ה-IT לפשוט יותר על ידי חימוש המקצוענים בכלים עוצמתיים הנדרשים להתמודד עם אתגרי ניהול ה-IT“, ציין קווין תומפסון, מנכ”ל SolarWinds. “בסיסי הנתונים נמצאים בליבה של פעילות ה-IT, והמקצוענים בתחום נמצאים עימם במגע יומיומי. ההיצע החדש שאנו מביאים לשוק, בשילוב עם הפתרונות המובילים שלנו לניהול בסיסי הנתונים של SQL ו-Oracle, מרחיב את הכיסוי של פתרונות הניטור שלנו גם לסביבות קריטיות אלו.”

“המשימה של VividCortex היא להפוך כול איש IT למקצוען גם בעולמות בסיסי הנתונים”, ציין ברון שוורץ, מייסד ו-CTO, VividCortex. “אנו מתרגשים להצטרף ל-SolarWinds, ולהרחיב את היכולת שלהם לתמוך ולנטר ספקטרום רחב של בסיסי נתונים ואפליקציות בסביבות IT היברידיות.”

“יש לנו כעת הזדמנות להביא את הפתרון של VividCortex לקהל הלקוחות של SolarWinds, המונה יותר מ-300 אלף ארגונים, ולאפשר להם לנהל טוב יותר את סביבת האפליקציות הארגוניות”, ציינה אמנה עלי, מנכ”ל VividCortex.

“בישראל קיימת מודעות ושימוש גבוהים בבסיסי נתונים בענן, בדגש על חברות הייטק וסטארטאפים”, ציין ליאור לוי, מייסד ומנכ”ל פרולוג’יק (Prologic), נציגת SolarWinds בישראל. “הרכישה תאפשר למקצועני ה-IT לקבל במקום אחד, בפלטפורמה אחת של SolarWinds, יכולות ניטור שבעבר הם נדרשו לקבל מכמה ספקיות. זהו יתרון עצום ליכולת של ארגונים לבצע ניטור פשוט ויעיל, לכלל התשתיות שלהם, בכול מקום, ובכול שעה.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות