חדשות היום

הסכם אסטרטגי לרובוגרופ בברזיל

הסכם אסטרטגי לרובוגרופ בברזיל: אחד מגופי ההדרכה הגדולים בברזיל ירכוש 90,000 רישיונות לשימוש בפלטפורמת CoderZ ™ של רובוגרופ; סך ההכנסות הראשוניות מההסכם נאמדות בכ-2.5 מיליון דולר

רובוגרופ חתמה לפני כשבוע על הסכם עם הענקית האמריקאית אמזון לשימוש בפלטפורמת CoderZ ™ ללימוד מהבית בתקופת נגיף הקורונה

חברת רובוגרופ, חברה מובילה בתחום המחקר והפיתוח של מוצרי הדרכה וחינוך מתקדמים המשווקת פתרונות תכנות ורובוטיקה ייחודיים ומתמחה ביצירת זירות ופלטפורמות למידה מרחוק, מדווחת כי אחד מגופי ההדרכות והחינוך הגדולים בברזיל ירכוש 90,000 רישיונות לשימוש בסביבת התכנות של רובוגרופ CoderZ ™עבור תלמידים, מורים ומנהלים ב-27 המדינות ברחבי ברזיל. סך ההכנסות הראשוניות לרובוגרופ נאמדות בכ-2.5 מיליון דולר ל-12 החודשים הראשונים להסכם. גוף ההדרכה הברזילאי שותף עם התעשייה הברזילאית ותקציבו מאושר על ידי המשרד הממשלתי לאזרחות.

הזכייה תיכנס לתוקף לאחר קבלת קיום POC (Proof of Concept) על ידי הלקוח, הצפוי עד סוף חודש מאי השנה, וחתימה על ההסכם המסחרי. הסכם זה מצטרף להסכם אסטרטגי עליו חתמה בשבוע שעבר רובוגרופ, באמצעות החברה הבת בשליטה מלאה בארה”ב, Intelitek, עם הענקית האמריקאית אמזון לשימוש בפלטפורמת CoderZ ™ ללימוד מהבית של קורסים בתחום ה-STEM (לימודי מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) בתקופת נגיף הקורונה.

הצעת רובוגרופ במכרז בברזיל כללה את פלטפורמת ה- CoderZ ™ ללימוד והדרכה להוראת תכנות, יסודות הרובוטיקה, מדעי המחשב ולסימולציה של רובוטים לגו EV3. המערכת מיועדת כפלטפורמה חינוכית מקוונת, משחקית, מבוססת ענן בפורמט SaS לתלמידי הגמר של בית הספר היסודיים ושנה א ‘של בתי ספר תיכוניים.

במסגרת ההתקשרות תייצר רובוגרופ חיבור API לפורטל הלקוח ותספק תמיכה טכנית, תחזוקה, שירות, הדרכות מורים, ייעוץ פדגוגי ודוחות שימוש במערכת ה- CoderZ ™.

רובוגרופ השקיעה בשנים האחרונות במערך שיווק ומכירות לקידום ומכירה ישירה של פלטפורמת ה- CoderZ ™ בעולם. באמצעות ההסכם החדש, שבה רובוגרופ לפעול בשוק הברזילאי, שהיה נחשב עד לפני מספר שנים כשוק יעד מהותי עם הכנסות שנתיות של יותר מ-10% מסך הכנסות החברה.

מערכת ה- CoderZ ™ מהווה יתרון תחרותי חשוב של רובוגרופ בשוק החינוך העולמי, בכך שהיא מאפשרת שימוש בסימולציות תלת ממד, זירות משחקיות ותוכנות לימוד לצורך למידת עקרונות התכנות והרובוטיקה ללא צורך בחומרה ומאפשרת זמינות בבית כמו גם בכיתות הלימוד. סביבת התכנות הייחודית הזו מאפשרת עבודה עם מגוון בקרים ורובוטים הנמצאים בשימוש בבתי ספר ברחבי העולם. הפלטפורמה מספקת התנסות מעשית בשילוב עם תהליכי חקר וכן אפשרות להעלאת השערות ובחינתן בעולם האמיתי באמצעות סימולציית גרפים, ותוך שימוש בשפות קידוד רבות, ועל כן נחשבת מהפכנית. רובוגרופ מזהה בעולם ביקוש גובר במענה לצרכים אלו.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות