מפעל ניסטק צפון סיפק מאות מנשמים לביה”ח תל השומר בייצור מהיר

מפעל ניסטק צפון ממעלות קיבל הזמנה דחופה לייצור מנשמים אלקטרוניים מחברה רפואית ישראלית. המפעל נתן תעדוף בקווי הייצור למוצר זה וכבר סיפק מאות מנשמים לביה”ח תל השומר בייצור מהיר. “קיבלנו מכתב תודה מהלקוח על הייצור המהיר אשר עדכן כי המוצרים כבר הגיעו לביה”ח והם בשימוש. זה שימח מאוד את העובדים במיוחד בתקופה מאתגרת זו” מסר ווספי ארמז, מנכ”ל מפעל ניסטק צפון במעלות “כל המנהלים והעובדים מבינים את הצלת חיי האדם שכרוכה בעבודתם ונרתמים במסירות לנושא. בתקופה זו, המפעל פועל 24 שעות ביממה, כדי לספק את המוצרים בזמן הקצר ביותר. אנו גם מאפשרים עדיפות בקו הייצור למוצרים מצילי חיים אלו”.

ווספי מציין כי המפעל קיבל הזמנה מלקוח נוסף בתחום הרפואי לייצור מאות מערכות לניתור חולים המיועד לחולי קורונה. המוצר המבוסס תקשורת ב”ענן” ומנהל ומנטר מדדים רפואיים. המערכת הינה קו מוצרים לא פולשני, ללא צורך בנטילת דוגמית דם, ומספק מגוון רחב של מדדים, 14 פרמטרים רפואיים כגון לחץ דם, דופק, רמות המוגלובין ו-PH, שיעור החמצן בדם ועוד, בשיטה טכנולוגית חדשנית שפותחה ע”י לקוח המפעל. המכשיר מחובר לשירות מבוסס “ענן” המאפשר לנבדק, לרופאים ולמערכות בריאות אחרות לעקוב מרחוק אחר מצבו של הנבדק ולהמליץ על פעולות רפואיות במידת הצורך.

“אנו מקבלים פניות רבות, גם מגופים ביטחוניים, לייצור מערכות רפואיות מגוונות המיועדות להתמודדות עם הנגיף” מסר ארבל ניסן, סמנכ”ל השיווק והמכירות של הקבוצה “יחד עם הייצור המהיר והרצון לעמוד בזמני האספקה, אנו נערכנו במפעלים במשנה זהירות כדי לאפשר סביבה בריאה לעובדים לטובת שמירה על רציפות העבודה והימנעות מסיכונים פוטנציאלים סביב הנגיף תוך מילוי קפדני אחר הוראות משרד הבריאות.”

ארבל ניסן, סמנכ”ל שיווק, ניסטק

לטובת גיבוי עבודה בשעת חירום, בוצעה היערכות מיוחדת כדי לנייד עבודות בין שלושת מפעליה החברה בישראל במקרה הצורך. “היה וחלילה מפעל מסוים ייכנס למצוקה, נוכל להמשיך מיידית בייצור במפעל אחר של הקבוצה” מסר ארבל ניסן, סמנכ”ל השיווק והמכירות של החברה.

הקבוצה מעסיקה כ-900 עובדים וכוללת שלושה מפעלי הרכבות בפתח תקווה, מעלות וקצרין, ואת יצרנית המעגלים המודפסים אלטק. כל מפעלי הייצור של ניסטק בישראל (פ”ת, מעלות וקצרין) הוגדרו ע”י המדינה כמפעל חיוני לאור זאת שמיוצרים בהם מוצרים אלקטרוניים המצילים חיים בתחום הרפואה והביטחון.


בתמונה: מפעל ניסטק צפון במעלות

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות