חדשות היום

טאואר סמיקונדקטור מודיעה על ערכת תכנון חדשה לשבבים עתירי מתח והספק המיועדים לשווקי הצריכה, תעשייה, רכב והמחשוב העולמיים

ערכת התכנון המתקדמת מאפשרת ללקוחות החברה יתרונות פורצי דרך תוך שיפור ניכר של יעילות המרת המתח והקטנה משמעותית של גודל השבב

טאואר סמיקונדקטור, החברה המובילה בעולם בפתרונות טכנולוגיים ופלטפורמות ייצור לשבבים אנלוגיים, הודיעה היום (ב’) על ערכת תכנון חדשה לשבבים עתירי הספק בטכנולוגיית 0.18 מיקרון. טכנולוגיית ערכת התכנון מספקת שיפור של מעל ל-35% ביעילות המרת המתח עם ערכי RDSon נמוכים ביותר ו/או הקטנה בשיעור דומה של גודל השבב. השבבים שיכולים להיות מיוצרים בטכנולוגיה חדשה זו הם בעלי מתח פעולה של עד 24 וולט המותאם למגוון רחב של שווקים ותחומים כגון צריכה, תעשייה, רכב ומחשוב. פלטפורמה זו הינה הדור השישי של פלטפורמת הPower Management  המוכחת והמצליחה של החברה, גורם המהווה יתרון ללקוחות החברה המשתמשים בדורות הקודמים עבור העברה יעילה ומהירה של מוצרים קיימים לטכנולוגיה חדשה זו ובכך להנות מהיתרונות התחרותיים הרבים אותם היא מאפשרת.

“אנו שמחים מאוד להודיע על שחרורה של ערכת התכנון החדשה לשוק, המספקת ללקוחותינו יתרונות פורצי דרך ומאפשרת להם להגיע לביצועים המובילים ביותר בשוק  כיום,” אמר שמעון גרינברג, סמנכ”ל ומנהל החטיבה העסקית Power Management , טאואר סמיקונדקטור. “אנו משקיעים רבות בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות עם יתרונות תחרותיים מובהקים אשר יאפשרו ללקוחותינו להביא לשווקים השונים מוצרים חדשניים, במטרה לסייע להם לצמוח וולהגדיל את נתחי השוק שלהם”.

הטכנולוגיה החדשה מהווה המשך למגוון טכנולוגיות ה- Power Management עליהן הודיעה החברה בחודשים האחרונים המאפשרות שימוש במגוון רחב של מתחי פעולה ופרמטרי ביצוע מובילים בשוק זה, בנוסף ליתרונות תחרותיים רבים במרכיבים שונים: עלויות ייצור, תמך, תכנון ועוד. בין יתרונותיה הבולטים של טכנולוגיות ה- Power Management: טרנזיסטורים במתחי פעולה משתנים, מספר נמוך של שכבות ייצור המקנה יתרון משמעותי בעלויות וזמן ייצור, גודל שבב קטן וערכי Rdson פורצי דרך, הנחוצים למוצרים שונים בשווקים המסחריים השונים.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות