חדשות היום

ענקית השבבים Broadcom תשתף פעולה עם אלוט ותאפשר ללקוחות PacketShaper של ענקית האבטחה Symantec מעבר חלק לשירות ה- Secure Service Gateway של אלוט

שיתוף הפעולה משלים פתרון אטרקטיבי ללקוחות PacketShaper של Symantec

הוד השרון, ישראל, 23 במרץ, 2020אלוט בעמ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי החברה נבחרה על ידי Broadcom כספקית המועדפת במעבר מחבילת המוצרים של PacketShaper, אשר פעילותה תופסק, לשירות ה- Secure Service Gateway (SSG) של אלוט.

לאחר שנרכשה על ידי Broadcom, חטיבת הלקוחות העסקיים של Symantecבחרה להפסיק את מכירת קו מוצרי PacketShaper במטרה למקד את השקעתה בשוק אבטחת התוכנה לארגונים. בהתאם לכך, הודיעה החטיבה כי מוצרי PacketShaper יוכרו כמוצרים ששיווקם הסתיים (EoL) החל מה-31 במרץ, 2020. כחלק מהסכם שיתוף הפעולה, אלוט מציעה הנחה ותנאים נוחים בהחלפת המוצרים במטרה להקל על מעבר הלקוחות מ- Symantec PacketShaper למוצרי אלוט המקבילים. תנאים אלו יוצעו ללקוחות במהלך שנת 2020.

ה-SSG של אלוט, פלטפורמה המאפשרת את ניתוח תעבורת הרשת והבטחת הרשת, מציעה יעילות רשת דומה עם visibility ו-control על הרשת, בצירוף יכולות נוספות הכוללות: קצב העברת מידע של עד 150Gbps ו-600,000 פוליסות על מכשיר יחיד, ניהול מרכזי, אופטימיזצית TCP, הגנה מפני התקפות מניעת שירות (DDoS) בתוך הארגון ומחוץ לארגון וכנגד בוטים, אבטחת Web הכוללת סינון URL והגנה מפני תוכנות פוגעניות.

“במספר פגישות עם צוות אלוט התרשמתי מן המחויבות שלהם לשוק ניהול תעבורת הרשת ולפיתוח הטכנולוגיה הטובה מסוגה ללקוחותיה”, אמר קווין אולארי, מנהל המחקר והפיתוח בחטיבת Symantec Enterprise Division ב- Broadcom. “המחויבות שלהם לשירות הלקוחות מרשים במידה שווה. אני די בטוח שכל לקוחות Symantec אשר ינצלו את ההטבה הנדיבה של אלוט ילמדו במהרה מדוע אני חושב כי זה נכון עבורם”.

“זוהי זכות להיבחר על ידי Broadcom ולהציע ללקוחות PacketShaper את מלוא הפתרונות האיכותיים שלנו לניתוח והבטחת תעבורת הרשת. אנו רואים בשותפות זו הזדמנות נפלאה ללקוחות Symantec אשר זקוקים להמשכיות בניהול הרשת שלהם. אני מקווה כי נגרום להם להרגיש בבית באלוט”, אמר תומר אגוזי, סמנכ”ל המכירות הגלובלי של חטיבת האנטרפרייז באלוט.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות