אינטל שוברת היום את מחסום ה-5 גיגה-הרץ במחשבים ניידים

אינטל שוברת היום את מחסום ה-5 גיגה-הרץ במחשבים ניידים:  משיקה את  סדרת 10th Gen Intel® Core™ H-series

 אינטל שוברת היום את מחסור ה-5 גיגה-הרץ במחשבים ניידים עם השקת מעבדי הדור העשירי של Intel Core מסדרת H. הסדרה שתובל על ידי מעבד ה-Intel Core i9-10980HK  מספקת ביצועים שעד כה התאפשרו רק במחשבים נייחים. כעת גיימרים ויוצרים יוכלו לקחת עמם את היכולות הללו לכל מקום.

“יותר מ-30 מחשבים דקים וקלים יושקו עם המעבדים החדשים, ומאה מחשבים ניידים נוספים יושקו במהלך השנה. רק אינטל מאפשרת מהירויות של 5 גיגה-הרץ ומעלה”, אמר פרדריק המברגר, מנכ”ל מגזרי הגיימינג והפרימיום למחשבים הניידים באינטל

מעבדי הדור העשירי של Intel Core מאפשרים ביצועים מדהימים שעד כה היו זמינים רק במחשבים נייחים: מהירות של עד 5.3 גיגה-הרץ טורבו, 8 ליבות ו-16 נימים שתומכים בחוויות משחק שכוללות מהירות תגובה מדהימה, ביצועי משחק עקביים ורזולוציות K4.

המעבד שמוביל את הסדרה החדשה הוא Intel Core i9-10980HK שכולל: 5.3 גיגה-הרץ טורבו, 8 ליבות, 16 נימים ו-16 מגה-בייט של Intel® Smart Cache. מעבד ה- Intel Core i9-10980HK יגיע לשוק כשהוא אינו נעול לכיוונון.

בהשוואה למערכת בת שלוש שנים, i9-10980HK מספק:

  • עד 54% יותר פריימים לשנייה בגיימינג
  • ביצועים כוללים משופרים בעד 44%
  • עיבוד וייצוא של וידאו במהירות של עד פי שתיים

מעבד הדור העשירי Intel Core i7-10750H כלל טורבו של עד 5 גיגה-הרץ. בהשוואה למערכת בת שלוש שנים, i7-10750H מספק:

  • עד 44% יותר פריימים לשנייה בגיימינג
  • ביצועים כלליים משופרים בעד 33%
  • ייצוא ומהיר ב-70% של וידאו ברזולוציית K4

ההשקה של מעבדי הדור העשירי כוללת גם את Intel Core i7-10875H החדש, עם עד 5.1 גיגה-הרץ טורבו, 8 ליבות ו-16 נימים.

באינטל מציינים כי ממחקר שערכה עם עם גיימרים תחרותיים עולה כי הפרמטר החשוב להם הוא מחשבים שמסוגלים לתמוך בתגובות מהירות וללא השהיות או גמגומים. “ביצועים טובים יותר עוזרים לשמור על מהירות פריימים גבוהה יותר, מה שמאפשר צמצום ה”גמגום” על המסך. זה המקום שבו יש חשיבות לביצועי המעבד ולתדירות שבה הוא פועל, אומר פרדריק המברגר מאינטל.

אינטל מציינת כי כל המחשבים החדשים עם מעבדים אלה כוללים גם מספר טכנולוגיות חשובות: מעבדים שמשלבים Intel Wi-Fi 6 AX201 (Gig +) שתומך בהורדות מהירות עד פי שלוש יותר לביצועים אלחוטיים במהירות גבוהה וב-Latency נמוך; ו- Intel Turbo Boost Max Technology 3.0, טכנולוגיית כוונון דינמית וטכנולוגיית Intel Speed Optimizer  שמספקת אפשרות פשוטה בלחיצת כפתור אחת להגברת ביצועי המעבד

בנוסף המחשבים כוללים תמיכה ב-Thunderbolt 3 עם רוחב פס גדול פי ארבע מ-USB 3.1 ותמיכה בזיכרון Intel Optane שמאיצה את טעינת המשחק הראשונה ואת טעינת השלבים בו.


תמונה: דוברות אינטל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות