חדשות היום

רדקום מדווחת על פתרון חדש להבטחת וניתוח שירות לרשתות 5G- RADCOM ACE המאפשר תפעול אוטומטי של רשתות מפעילות התקשורת

תל אביב, ישראל – 5 באוגוסט 2020 – רדקום בע”מ (Nasdaq: RDCM) הודיעה היום על השקת פתרון אוטומטי להבטחת השירות לרשתות 5G, , RADCOM ACE המספק פתרון מקצה לקצה להבטחת השירות ברשתות 5G. הפתרון מבוסס על המומחיות של רדקום במערכות מבוססות ענן, כך שמפעילות תקשורת יכולות לנהל את הרשתות בצורה דינמית וגמישה יותר. 

RADCOM ACE פותח במטרה להבטיח ששירותי 5G יסופקו באיכות אופטימלית, לצד שיפור היעילות התפעולית של מפעילות התקשורת באמצעות אוטומציה ושיפור זמן ההגעה לשוק של שירותים חדשים וחדשנות. RADCOM ACE הינו תוצר של השקעה רבת שנים שהשקיעה רדקום בפיתוח המוצר, בתוספת משוב שהתקבל מלקוחות, והמאפשר גישה חדשה לניטור שירותים5G כדי להבטיח חוויית לקוח מעולה במעבר של המפעילות לרשתות אלו.

בזמן בו מפעילות התקשורת עוברות לרשתות 5G, מוצר התוכנה החדשני של רדקום ינטר באופן אוטומטי את השירותים, תוך זיהוי בעיות ופתרונן. תפישת הבטחת השירות החדשה והתאמתה ליכולות של רשתות 5G המתאפשרת באמצעות RADCOM ACE תסייע למפעילות תקשורת לזרז את המעבר ל-5G באמצעות ניטור מתמשך של חוויית הלקוח ומתן כלים לאופטומיזציה מהירה של הרשתות, במטרה להבטיח מעבר חלק של לקוחות המפעילים לרשתות 5G.

RADCOM ACE הינו פתרון אוטומטי מותאם לענן המשתמש בטכנולוגיות הווירטואליות המתקדמות ביותר במטרה לייצר, לנתח ולקדם תובנות מתעבורת הרשת במהירויות שיא ולספק גמישות גבוהה למפעילות תקשורת בניהול הרשתות שלהן בצורה אוטומטית, תוך הפחתת העבודה הידנית. בזכות השילוב של טכנולוגיה מבוססת ענן וטכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית (AI) ולימוד מכונה (ML) מתאפשר לספק תובנות מהרשת בזמן אמת, בזמן ש- RADCOM ACE מפחית בצורה משמעותית את העלות הכוללת (TCO) למפעיל לצורך הבטחת השירות ברשת. הפתרון כבר נמצא בשלבי בדיקה במספר רשתות מהמתקדמות ביותר של מפעילות תקשורת ברחבי העולם.

“רשתות 5G ידרשו בצורה משמעותית יותר אוטומציה מאשר רשתות קודמות, זאת על מנת לספק את חוויית הלקוח המצופה ולפתור בעיות בזמן אמת” אומר אייל הררי, מנכ”ל רדקום. “על מנת לאפשר את האוטומציה, מפעילות חייבות לקבל תובנות בזמן אמת וברמת לקוח לכלל תעבורת הרשת. בכך יתאפשר למפעילות לפתור במהירות בעיות של פגיעה באיכות התעבורה ברשת, תוך שמירה על חווית לקוח מעולה.”

מר הררי הוסיף “RADCOM ACE  תומך בסביבות ענן ציבוריות, פרטיות, והיברידיות כפי שאנו כבר מזהים כדרישה מצד מספר מפעילות תקשורת לטובת גמישות עסקית ומסחרית עבורן. באמצעות השילוב בין טכנולוגיות ענן מתקדמות וניסיון בעבודה ארוכת שנים עם מפעילות תקשורת מובילות ברחבי העולם על הרשתות וירטואליות מבוססות ענן, רדקום ממוצבת היטב לענות על צרכיהן של המפעילות לפתרונות אוטומטיים להבטחת שירות עבור רשתות 5G זהו המיקוד האסטרטגי של החברה שדרש השקעה משמעותית במוצר בשנים האחרונות.”

RADCOM ACE בנוי על ארכיטקטורת מיקרו-שירותים  (microservices)המספקת למפעילות התקשורת גמישות מקסימאלית בהטמעה וחיסכון רב במשאבים של המערכת. הגמישות והיעילות, מאפשרות למפעילות התקשורת להרחיב את הפתרון בצורה מהירה, לנטר שירותים קריטיים 24/7, ללא מגבלה של עומס על הרשת, ולנצל את משאבי הענן בצורה חסכונית. יתרה מכך, על ידי שימוש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה, RADCOM ACE חוסך למפעילות זמן ועלויות בצורה משמעותית על ידי זיהוי בעיות ברשת המשפיעות על איכות השירות וביצועיה האוטומטיים. RADCOM ACE נועד לספק למהנדסים ניתוח אוטומטי ועמוק של הבעיות ואפשרות לפתור אותן במהירות האפשרית, ללא בזבוז זמן מיותר במציאת הסיבה לבעיה.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות