חברת Cambium Networks הכריזה על אימוץ טכנולוגיית ה- 60GHz, פיתוח ישראלי שלQualcomm  ישראל

Cambium Networks, ספקית עולמית המובילה בענף פתרונות הרשת-האלחוטית, הודיעה כי תאמץ פתרונות תקשורת חדשים המבוססים על טכנולוגיית 60GHz שמפותחת ב- Qualcomm ישראל. הטכנולוגיה של ענקית השבבים העולמית תאפשר ל- Cambium Networks להציע חיבור לאינטרנט במדינות רבות מסביב לעולם, תוך ניצול הפוטנציאל של הפס הרחב האלחוטי, באזורים עירוניים ופרבריים, עם ביצועים מרובי גיגה-ביט שהיו מושגים בעבר רק באמצעות סיבים.

כידוע, טכנולוגיות ה- 60GHz של Qualcomm מפותחת במרכז הפיתוח של Qualcomm חיפה ובהובלת גל בסון, סמנכ”ל הנדסה ב- Qualcomm ישראל. הטכנולוגיה, שמהווה למעשה את הדור החמישי של רשת ה- Wifi, מציעה חיבור לרשת אינטרנט בקצבים שלא הכרנו – (60Ghz שקולים בממוצע למהירות של 5 גיגה-ביט לדירה בבניין דירות), והיא זולה וקלה להתקנה מבחינה תשתיתית.

ראול פאטל, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של היחידה העסקית לקישוריות ורשתות ב- Qualcomm: “רתימת הספקטרום של 60GHz, טומן בחובו פוטנציאל עצום לפתיחה והנגשת מהירויות אלחוטיות רבות גיגה-ביט שלא נראו בעבר, ומספק אלטרנטיבה אלחוטית אטרקטיבית וחסכונית לאופציות קוויות קבועות. אנו מברכים חברות בינלאומיות כמו Cambium Networks, מכיוון שהן מספקות קישוריות אלחוטית מהירה לעוד אנשים ברחבי העולם.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות