חדשות היום

פורטליקס הישראלית רוכשת את חברתMetamoto  מארה”ב כדי להאיץ את פיתוח המוצר שלה בתחום הוריפיקציה של מערכות נהיגה אוטומטיות (ADAS & AV)

הטכנולוגיה של Metamoto תשולב לתוך הפלטפורמה של פורטליקס כדי לענות על הביקוש הגובר מצד יצרני רכב ויצרני המשנה הגדולים ((Tier1 ולהקל על האינטגרציה עם חברות סימולציה לבדיקות של מערכות אוטונומיות לרכב

חברת הסטארטאפ הישראלית Foretellix , המפתחת טכנולוגיה לאוטומציה של בדיקות תוכנה לרכב עבור מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ורכבים אוטונומיים (AV), מודיעה על רכישת Metamoto, המפתחת פתרון מבוסס ענן לבדיקה של תוכנה לרכב.

שילוב המומחיות והטכנולוגיה של Metamoto  יסייע לפורטליקס להאיץ את מימוש מפת הדרכים שלה, ולספק ליצרני רכב ולספקים הגדולים שלהם ((Tier1 פתרון וריפיקציה שתומך ומתממשק לכל סימולאטור. המוצר של פורטליקס מסייע לחשוף שגיאות תוכנה ומקרי קיצון עוד במהלך שלב הפיתוח; מוריד את עלות הבדיקות ע”י שימוש באוטומציה חכמה, ומקצר את הזמן הכולל הנדרש לפיתוח והטמעה של מערכת נהיגה אוטומטית ברכב.

זיו בנימיני, מנכ”ל ומייסד שותף בפורטליקס: “תעשיית הרכב חווה שינויים מהירים בעקבות ההאצה בהטמעת מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ובהשפעת מגפת קורונה. אנחנו שומעים מלקוחותינו ששני הגורמים האלה הפכו את הצורך בבדיקות וירטואליות ואוטומציה של בדיקות (verification & validation ( להרבה יותר רלוונטי בעבורם. ב-Metamoto מצאנו צוות מקצוענים עם חזון דומה מאוד לשלנו ומחויבות עמוקה לבטיחות. הידע שלהם יסייע לנו להתממשק טוב יותר עם שותפינו, חברות הסימולטורים, ולזרז את פיתוח הפתרון שלנו ע”ב תשתית ענן. אנו מצפים להתחיל לעבוד יחד כדי לספק את פתרון הבדיקה המקיף ביותר לתעשיית הרכב.”

פול סקוט, מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) של Metamoto: “אנו שמחים לשלב כוחות עם צוות פורטליקס. לשני הצדדים יש הבנה מה נדרש כדי לענות על האתגר, שרמת המורכבות הגבוהה של מערכות עזר  מתקדמות לנהג ושל רכבים אוטונומיים מציבה בפני התעשיה. כמו פורטליקס, בשנה האחרונה ראינו עניין הולך וגובר מצד לקוחות בהפיכת התשתית הסקלבילית שלנו לתמיכה בכל סימולטור (agnostic simulator) . אנו מאמינים שהפתרון של פורטליקס הוא מרכיב חיוני בפריסה הבטוחה של פונקציות ADAS (מערכות עזר מתקדמות לנהג) חדשות, ובסופו של דבר – של רכבים אוטונומיים.  ואנחנו מאוד מתרגשים לקחת חלק במסע הזה.”

בעקבות הרכישה, פורטליקס תקים מרכז מחקר ופיתוח (R&D) אמריקאי כדי להרחיב את פעילותה בארה”ב. צוות Metamoto ופורטליקס המשולב יכלול כ-60 עובדים בארה”ב, אירופה וישראל.

עורכי הדין שייצגו את פורטליקס ברכישה: עו”ד שי דיין ועו”ד קיי גלר ממשרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות’.


בתמונה: זיו בנימיני, מנכ”ל ומייסד שותף בפורטליקס

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות