ארבה משיקה את פלטפורמת הרדאר המתקדמת בתעשייה ברזולוציית 2K עם התעניינות שיא מצד יצרניות רכב וחברות Tier1

למעלה מ-20 יצרניות רכב וחברות-Tier1 כבר רכשו את הפלטפורמה החדשה, במטרה לפתח את הדור הבא של מערכות הרדאר שלהן, על בסיס טכנולוגית הרדאר של Arbe

  • מערכות רדאר הדמיה מבוססות על הטכנולוגיה של Arbe צפויות לעלות על הכביש כבר ב-2022
  • ב-2021 צפויה Arbe לפעול אל מול הגופים שרכשו הפלטפורמה, במטרה להתאים את הטכנולוגיה של Arbe לצרכים הספציפיים והדרישות של יצרן הרכב/Tier1, בבניית הדור הבא של מערכות הרדאר לרכב
  • פלטפורמת הרדאר של Arbe כוללת את שבב העיבוד הראשון בעולם שפותח באופן ייעודי עבור תעשיית הרדאר לרכב, התומך ברזולוציית 2K ולמעלה מ- 100,000 זיהויים בתמונה!
  • הרדאר של Arbe הינו הרדאר היחיד המאפשר לעמוד בתקני NCAP הצפויים להיכנס ב- 2022 ובהם נדרש הרכב לבצע פעולות נהיגה אוטונומיות באופן בטוח וזאת במחיר תחרותי בהשוואה למתחרים

Arbe, החברה הראשונה בעולם המציגה רדאר לרכב ברזולוציה 2K עבור מערכות תומכות נהיגה (ADAS) ורכבים אוטונומיים, הודיעה היום על השקת פלטפורמת פיתוח מערכות הרדאר שלה. הפלטפורמה החדשה, המציעה מהפכה של ממש בדור הבא של רדארים לרכב, נרכשה על ידי למעלה מ-20 יצרניות רכב וחברות Tier1, מכל רחבי הגלובוס, במטרה לפתח את הדור הבא של מערכות הרדאר שלהם, על בסיס פלטפורמת הרדאר של Arbe. במהלך 2021 צפויה Arbe לפעול אל מול אותם גופים במטרה להתאים את הטכנולוגיה שלה לצרכים הספציפיים והדרישות של אותו יצרן רכב/Tier1.

על מנת להמחיש את המהפכה הטכנולוגית שמציע הרדאר של Arbe, ניתן לבחון את מספר הערוצים שהוא כולל. במערכות רדאר, ככל שמספר הערוצים רב יותר, כך עולה היכולת לראות את הסביבה בצורה מפורטת יותר. בדומה לכך שככל שמספר הפיקסלים בתמונת מצלמה גדל, כך גם איכות התמונה משתפרת.

מכשירי הרדאר הנמצאים כיום בכלי רכב מעבדים 12 ערוצים, בעוד שרדארים הנמצאים בפיתוח עתידי לשנים הקרובות מבטיחים 192 ערוצים. נכון להיום, פלטפורמת הרדאר של Arbe מעבדת 2304 ערוצים!

מספר עצום זה נועד לספק רזולוציית 2K, הגבוהה בהרבה מזו שמערכות רדאר אחרות מספקות כיום. הסיבה לרזולוציה הגבוהה הינה צרכי הבטיחות הנחוצים למניעה של תאונות הדרכים. למשל, הרזולוציה הגבוהה של הרדאר של Arbe מאפשרת זיהוי ודאי של כל עצמים בטווח שדה הראייה של הרכב, תוך קביעת וקטור התנועה והמהירות שלהם על מנת להעריך את מסוכנותם. הטכנולוגיה של Arbe פותרת את הכשלים שגרמו לתאונות הדרכים על ידי כלי רכב אוטונומיים או מערכות ADAS בשנים האחרונות, מכיוון שהיא מזהה הולכי רגל, אופניים וקטנועים, ועצמים קטנים, וכן עצמים נייחים כמו רכב חונה בנתיב, או עבודות בכביש המהיר. הטכנולוגיה מקטינה לאפס את אזעקות השווא, שנפוצות ברדארים מהדור הנוכחי, כך שהדור הבא של כלי הרכב, יוכל לעמוד בתקני NCAP הצפויים להיכנס ב- 2022, ולבצע פעולות נהיגה מורכבות אוטונומיות תוך הסתמכות על הרדאר בכל תנאי התאורה ומזג האויר.

עד היום, הפתרון שלנו הראה פוטנציאל עצום, כשהוא מבטיח הן רמות בטיחות גבוהות עבור ADAS והן עיבוד מתקדם של נתוני הסביבה עבור כלי רכב אוטונומיים”, אומר קובי מרנקו, מנכ”ל Arbe. “עם השקת פלטפורמת פיתוח הרדאר שלנו, הפתרון שלנו הופך מתיאוריה למציאות המיושמת על ידי לקוחותינו ברחבי העולם. עמידה באבן דרך זו מציבה את Arbe בחזית תעשיית הרדאר לרכב.”

גולת הכותרת של הפלטפורמה היא שבב העיבוד, אשר משלים את פתרון רדאר ההדמיה של החברה. Arbe פיתחה את שבב עיבוד הרדאר הראשון בעולם שהינו ייעודי לרכב (בתקן AEC-Q100). השבב החדש מאפשר כח עיבוד חזק הנחוץ עקב כמויות המידע העצומות הקיימות בסביבת הרכב הצפופה, יכולת העיבוד של השבב גדולה פי 50 ביחס למעבדי הרדאר לרכב הקיימים בשוק היום. טכנולוגיית השבב החדשה מאפשרת עיבוד של הנתונים הגולמיים שנוצרים על ידי ערוצי הקליטה והשידור הרבים הסורקים את הסביבה במלואה 30 פעמים בשנייה, תומכת במעל ל-100,000 זיהויים בפריים. זו רמת העיבוד החזקה ביותר עבור רדאר לרכב, הנעשית בצורה יעילה וחסכונית, בלי לחרוג ממגבלות ההספק של הרכב.


בתמונה עליונה: מייסדי הסטארט-אפ, קובי מרנקו, ד”ר נעם ארקינד ועוז פיקסמן.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות