חדשות היום

Powell Electronics מוסיפה משרדים ראשיים, צוות טכני וזכיינים חדשים לתמיכה בישראל ובאירופה

אוקטובר 2020: חברת Powell Electronics – ספקית של מחברים ורכיבים נוספים עבור יישומים באמינות גבוהה בתחום הצבאי, תחום חלל-אוויר ובתחום התעשייתי, מרחיבה את נוכחותה ב- EMEA על ידי העברת המשרדים הראשיים למתחמים חדשים בדאבלין, אירלנד, העסקת עוד אנשי צוות טכני לתמיכה בפעילויות הכנסה לתכנון וחתימה על הסכמי זכיינות חדשים. לחברה יש מוניטין מצוין בארה”ב, שם היא מציעה שירותי הרכבה בעלי ערך מוסף של מכלולי וכבלים ומחברים במשרדים הראשיים שלה, בניו ג’רסי. ואולם, ב- EMEA התמקדה החברה בשוק החקלאי בלבד, ממתחם קטן באוטרכט, הולנד.

באמצע שנת 2019, גארי אוונס [Gary Evans], איש מקצוע מנוסה בתחום המחברים, שהועסק קודם בעמדות ניהול בכירות ב- Harwin, Deutsch וב-ITT, מונה כדי להגדיר מחדש את העסקים של Powell באירופה. כתוצאה מכך, הסכמי זכיינות אירופאיים בהיקף רחב עם Glenair, Harwin, Amphenol Aerospace, Quell, AB Connectors, Lemo, Conesys ועוד. כעת, חברת Powell יכולה לפנות לטווח רחב של יישומי מחברים דורשניים עם מוצרים שמתפרשים מהתקנים זעירים להתקנה על מעגלים מודפסים עד לפתרונות מתח גבוה, זרם גבוה באמינות גבוהה.

אוונס בנה גם צוות חזק ומנוסה כדי לתמוך בלקוחות האירופאים. אנדי ברייפורד [Andy Brayford] מביא עמו 25 שנות ניסיון וידע טכני נרחב בתחום רכיבים אלקטרו מכניים לתפקידו החדש כמנהל יישומים ב- EMEA. צוות מסחרי ששולט באופן שוטף בשפות מרובות, נוסף אף הוא.

בספטמבר 2020 העבירה Powell Electronics את משרדיה הראשיים למשכנם החדש בדאבלין, אירלנד. שינוי זה יאפשר לחברה להחזיק במלאי רחב של מחברים ולפתח שירותי הרכבה בעלי ערך מוסף משמעותי.

אוונס מסביר:  ל- Powell Electronics יש הרשאה לפעול כמפיץ של רכיבים בעלי אישור כשירות (QPL) עבור יותר מ- 50 מפרטים צבאיים עם הרשאת ISO9120. אנו בונים בסיס כאן באירלנד  אשר בסופו של דבר יתאים ליכולות שלנו בארה”ב, אך עם שירות ממוקד ללקוחות בישראל ובאירופה.”

פריטים נוספים ובדיקת מלאי זמין ניתן למצוא באתר: www.powell.com
הנציגות בישראל: רונן לינג | נייד: 4356804 ( 54 ) +972 | פקס: +972-77-4701968 | אימייל: Israel@powell.com


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות