דרופבוקס חושפת היום בעולם תכונות וכלים חדשים עבור צוותי עבודה מבוזרים שחלקם פותחו במרכז הפיתוח הישראלי

היכולות החדשות כוללות ניהול פרויקטים במרחב עבודה משותף אחד לצוות הפנימי, ללקוחות ולספקים , ניהול המשימות בצורה יעילה ושקופה, ניהול ומעקב של פגישות עבודה וכל אלה תחת אפשרויות אבטחת מידע חדשות שפותחו במרכז הפיתוח הישראלי ויעזרו לשמור על פרטיות העובדים ואבטחתם, תוך ניהול צוותי עבודה מבוזרים מורכבים

חברת דרופבוקס (נאסד”ק: DBX) חשפה היום  את הדור הבא של מרחב העבודה השיתופי שלה – Dropbox Spaces – , המושק בנוסף למספר תכונות חדשות המסייעות לצוותי עבודה להתארגן, לשתף פעולה ולשמור על שגרת עבודה מאובטחת מכל מקום. השקה זו באה על רקע ההכרזה האחרונה של החברה על חבילת  Virtual First , וממחישה את  גישתה ההוליסטית להובלת מהפכת העבודה מרחוק, בתקופה שיותר ויותר עסקים בוחרים לאמץ שינוי זה לטווח ארוך. יכולות אבטחת המידע החדשות שהושקו היום פותחו במרכז הפיתוח הישראלי של החברה הממוקם בתל אביב.

בהכרזה עולמית שפורסמה היום, דרופבוקס חושפת את הגרסה הבאה של Dropbox Spaces: מרחב העבודה הווירטואלי המהדק את הקשר בין צוותי עבודה לפרויקטים. הכלי מקבץ סביבו את כל תכונות שיתוף הפעולה הפופולאריות מכל רחבי דרופבוקס לסביבת עבודה אחת, המסייעת לצוותי עבודה לנהל פרויקטים יחדיו. היכולות כוללות:

  • מרחב פרויקטים משותף שמאפשר לכנס בסביבה אחת את צוות העבודה הפנימי, הלקוחות החיצוניים, התוכן, ציר הזמן ומשימות הפרויקט. מרחב זה מספק סביבת עבודה אינטואיטיבית לפרויקט, המאפשרת לצוותים לתרום את חלקם ולשתף פעולה, תוך כדי קידומו של הפרויקט.
  • ניהול המשימות: מאפשר להציב בראש סדר העדיפויות את המשימות שיש לבצע, ליצור, לנהל, להקצות ולתת משוב על משימות במספר פרויקטים. וכן, לצרף קבצי פרויקט למשימות הרלוונטיות ולנהל רשימות מטלות אישית.
  • ניהול של פגישות: ניהול, ארגון ומעקב אחר פגישות עבודה. כולל ריכוז מידע חשוב כגון סדר יום, פעולות ומשתתפים, בתבניות של פגישות הניתנות להתאמה אישית. ניתן לסנכרן אוטומטית מסמכי פגישה עם הזמנות לפגישות ביומן באופן המאפשר לכולם לעקוב יחד אחר המשימות.

בנוסף, על מנת לעזור לעסקים לשמור על פרטיות העובדים ואבטחתם, תוך ניהול צוותי עבודה מבוזרים מורכבים, פותחו על ידי צוותי הפיתוח של דרופבוקס בישראל יכולות חדשות הכוללות:

  1.  התראות והודעות המספקות למנהלי מערכות מידע זיהוי בזמן אמת אודות התנהגות מעוררת חשד, סיכונים בפעילות ודליפות מידע פוטנציאליות.
  2. זיהוי מידע רגיש בצורה אוטומטית – היכולת לתייג נתונים אישיים ורגישים על מנת לנקוט באמצעי זהירות טובים יותר בהגנה על מידע אישי.
  3. דוחות המפרטים חלוקת מידע ארגוני עם אנשים וגופים שאינם חלק מהארגון. הדוחות כוללים מידע על מי, מתי ואיזה סוג של מידע נחלק.
  4. הרחבת חבילת הרגולציה של המידע – מניעת מחיקת קבצים שנדרשים להישאר במערכות לתקופת זמן המוגדרת בחוק.

יכולות חדשות נוספות למשתמשי חבילת Dropbox Business  :

  • מרכז אפליקציות: למעלה מ -30 אפליקציות חדשות נוספו למרכז האפליקציות של דרופבוקס, כדי לעזור לצוותים לגלות ולהתחבר ליותר מ -70 כלים מהטובים ביותר שמציעים שותפי דרופבוקס.
  • גיבוי המחשב: תכונה זו מאפשרת לצוותים לגבות אוטומטית לדרופבוקס את תיקיות שולחן העבודה ואת המסמכים וההורדות שלהם ולקבל גישה מאובטחת אליהם תוך כדי תנועה, ולאחזר את התוכן בקלות גם אם החומרה שלהם כשלה או אבדה.
  • Dropbox Passwords Beta מאפשרת לחברי צוות העבודה לאחסן סיסמאות במקום מאובטח אחד, לסנכרן בין מכשירים ולהיכנס למידע מכל מקום.

החל מהיום, לכל משתמשי HelloSign תהיה גם גישה לחוויית הנחייה חדשה שתלווה אותם צעד אחר צעד בתהליך ההעלאה, ההכנה ושליחת המסמך לחתימה. שיפור זה מקל עוד יותר על צוותי עבודה מבוזרים, ומסייע להם להמשיך ולקדם את ההסכמים העסקיים הקריטיים ביותר שלהם באמצעות eSignatures.

יונתן סרוסי, מנכ”ל מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל אומר: “המעבר הפתאומי לעבודה מבוזרת הציב בפני צוותי עבודה מערך ייחודי של אתגרים. במחקר שנערך לאחרונה על ידי Economist Intelligence Unit, דיווחו אנשים העובדים מרחוק על גידול בשעות העבודה ובהיקפה, על סיכון של קצרים בתקשורת ועל קושי לשתף פעולה במקביל עם כמה שותפים. דרופבוקס פועלת על מנת לתת מענה לאתגרים אלה ואחרים באמצעותDropbox Spaces 2.0 , מספר תכונות חדשות המקדמות עבודה חלקה ורציפה, וכן יכולות ואישורי אבטחה ארגוניים חדשים אותם פיתחנו בצוותי הפיתוח שלנו בישראל וכעת יהיו זמינות למיליוני משתמשי החברה בכל העולם.”


תמונת כותרת: יונתן סרוסי, מנכ”ל מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות