חדשות היום

חברת DSPG חתמה עם חברה סינית כדי למכור טאבלטים לאמריקאיים

המוח הישראלי בתוך הטאבלטים החדשים של האמריקאים

חברת DSPG, חברה ישראלית לפיתוח שבבים בהפעלה קולית, דיווחה היום בנאסד”ק כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת “לייטקום טכנולוג’י” הסינית לפיתוח טאבלטים בהפעלה קולית מתקדמת. הטאבלטים נמצאים בשלב ייצור המוני וימכרו בארה”ב כמותג פרטי של חברת קמעונאות מוכרת.

הסכם חדש שנחתם היום בין DSP Group הישראלית לבין חברת לייטקום טכנולוג’י הסינית יביא לשוק האמריקאי טאבלטים חדשים עם טכנולוגיית שליטה קולית קבועה. הטאבלטים החדשים יימכרו כמותג פרטי של רשת מרכולים אמריקאית מובילה.

שוק הטאבלטים העולמי נמצא בעלייה מאז הקורונה בשל המעבר ללמידה ועבודה מרחוק. בנוסף בשנה האחרונה נרשמה התקדמות משמעותית בפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הטאבלטים ובמיוחד בכל הקשור לנושא ההפעלה הקולית במטרה להימנע ממגע במסך המכשיר.

“אנו שמחים לעבוד עם חברת לייטקום טכנולוג’י על פיתוח שליטה קולית בעלת ביצועים גבוהים כדי לעזור למשתמשים לנצל את מלוא יכולות הטאבלט שלהם” אמר יוסי ברוש, סמנכ”ל קו מוצרים SmartVoice של DSP Group. “הצלחנו לעמוד בדרישות המחמירות של החברה על ידי הדגמת התגובה של הטכנולוגיה שלנו, ששיפרנו במשך 30 שנות מומחיות בעיבוד אותות קוליים”.

קווין לי, סמנכ”ל שיווק בחברת לייטקום טכנולוג’י הסינית: “ההצלחה של עיצוב הטאבלט שלנו תלויה בסופו של דבר באיזו קלות המשתמשים יכולים לגשת ולנצל את הפוטנציאל המלא שלו, והממשק ממלא תפקיד קריטי בכך. עבור הטאבלטים האחרונים שלנו עם חברת DSP Group, תכונות אלה באות לידי ביטוי באמצעות המערכת לזיהוי קולי מדויק ואמין”.


בתמונה: שבב של די אס פי גי ליד עט–קרדיט די אס פי גי

תגובות סגורות