חדשות היום

אורקה סקיוריטי גייסה 55 מיליון דולר בסבב B לחיזוק מעמדה בתעשיית אבטחת הענן

המימון יסייע לחברה להמשיך לחזק את אבטחת הענן עבור ארגונים גלובליים המעוניינים להאיץ את השינוי הדיגיטלי בסביבות ענן AWS, Azure ו-GCP בעזרת פתרון המספק נראות מלאה ומעמיקה, מבוססת הקשר, ללא נוכחות על שרתי הענן עצמם

לוס אנג’לס, 8 בדצמבר, 2020אורקה סקיוריטי (Orca Security) הודיעה היום על השלמת סבב גיוס B בסך 55 מיליון דולר בהובלת קרן ICONIQ Growth ובהשתתפות משקיעים קודמים: GGV Capital, YL Ventures ו- Silicon Valley CISO Investment אשר תמכו בחברה במהלך צמיחתה המטאורית ויחדיו, השקיעו בה למעלה מ-82 מיליון דולר בפחות משנתיים. מימון זה יאפשר לאורקה סקיוריטי לחזק את מעמדה בתעשיית אבטחת הענן בעזרת פתרון מבוסס הקשר המספק נראות מלאה ומעמיקה לתוך סביבות ענן AWS, Microsoft Azure ופלטפורמת הענן של Google,ללא נוכחות על שרתי הענן עצמם.

שלא כמו פתרונות אבטחת ענן מתחרים אשר נבנו בסביבות מקומיות (on-prem), אורקה סקיוריטי נולדה בענן עבור הענן. אורקה מתייחסת לכל הנכסים של לקוחותיה בענן כאל רשת נכסים הקשורים ביניהם, וכן מתעדפת סיכונים על סמך חומרת החולשה בשילוב עם ההקשר הסביבתי, לרבות נגישות והנזק הפוטנציאלי לפעילות העסקית. הֶקשֵר זה מסייע גם לצמצם את אלפי התראות האבטחה ולהתמקד באלו החשובות באמת, תוך מתן פתרון אפקטיבי לטיפול בהן.

“כיום הגישה לאבטחת ענן שגויה מיסודה. צוותי סקיוריטי בארגונים נאלצים לבזבז זמן יקר בהתקנה ובתפעול אייג’נטים במקום לנהל את איומי האבטחה האמיתיים”, אמר אבי שוע, מייסד שותף ומנכ”ל אורקה סקיוריטי. “גם לאחר שנים של התאמת אייג’נטים לסביבה הארגונית, הכיסוי הוא לרוב מוגבל לפּחות מחמישים אחוזים. גרוע מכך, פתרונות מבוססי אייג’נטים אינם מתייחסים להקשר והם אינם יכולים לראות מעבר למקרה בודד בנכס בודד, מה שמוביל לאינסוף התראות אבטחה חסרות ערך. למעשה, הפתרונות הקיימים כיום רואים את משאבי הענן כרשימות בודדות בזמן שהאקרים מחפשים וקטור התקפה. אורקה סקיוריטי משנה את כללי המשחק בעזרת פתרון שמציג את משאבי הענן דרך נקודת המבט של התוקף”.

יכולת ייחודית זו מתאפשרת בעזרת פתרון ה-™SideScanning של אורקה סקיוריטי, אשר נמצא בהליכי רישום פטנט. הטכנולוגיה מבוססת על קריאת הדיסק הוירטואלי של השרתים דרך תשתית הענן, ללא מגע בשרתים עצמם, והצלבה עם מידע שנשלף ישירות מה-APIs של ספקיות הענן כדי לאתר חולשות, נוזקות, קונפיגורציה שגויה, סגמנטציה שאינה מספיקה, סיסמאות חלשות או כאלו שדלפו, מידע אישי רגיש שאינו מאובטח כראוי ועוד. אורקה סקיוריטי יצרה את פתרון אבטחת הענן הראשון אשר יכול לתת מענה לדרישות הללו ללא שימוש באייג’נטים או אינטגרציה לנכס בודד, תוך השגת כיסוי מלא בתוך דקות.

השקעה בדור החדש של פתרונות אבטחת ענן

המימון שגייסה אורקה סקיוריטי בסבב B מתווסף ל-20.5 מיליון דולר שגויסו בסבב A ו- 6.5 מיליון דולר שגויסו בסבב סיד, וישמש את החברה להאיץ את פיתוח הפלטפורמה שלה וכן את התרחבותה העולמית. עד סוף 2021, אורקה סקיוריטי מתכננת לשלש את צוות המחקר והפיתוח שהיה בחברה בסבב A במאי 2020. החברה מתכננת גם להרחיב את צוות המכירות שלה לכ-30 עובדים כדי לעמוד בביקוש מצד לקוחות ברחבי העולם. בנוסף, החברה מתכננת לפתוח משרדי מכירות חדשים באנגליה ואוסטרליה כדי לספק מענה לשווקים באירופה ואסיה פסיפיק.

את הסבב הנוכחי הובילה קרן ICONIQ Growth, המשקיעה בחברות טכנולוגיה צומחות ומציעה סביבה ייחודית לבניית עסקים עם פעילות ארוכת טווח. כמו כן, השתתפו בסבב המשקיעים הקיימים: GGV Capital, קרן הון סיכון גלובלית המשקיעה בחברות בחזית הטרנספורמציה הדיגיטלית אשר הובילה את סבב A ו-YL Ventures קרן הון סיכון גלובאלית המתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות סייבר ישראליות, אשר הובילה את סבב הסיד.

כמו-כן, הצטרפה לסבב הנוכחי קבוצת האנג’לים Silicon Valley CISO Investments, אשר השקיעה באורקה גם בסבב A. מדובר בקבוצה של למעלה מ-50 מנהלי אבטחה מובילים בארה”ב אשר משקיעים מכספם הפרטי ומספקים ייעוץ מקצועי לסטארטאפים פורצי דרך בתחום אבטחת המידע.

“התרשמנו מאד מהעוצמה, פשטות ההתקנה והיעילות של הטכנולוגיה של אורקה סקיוריטי. אנו מאמינים בפוטנציאל של החברה לפתור את אחת הבעיות הגדולות ביותר כיום באבטחת ענן”, אמר מתיו ג’ייקובסון, שותף מנהל ב- ICONIQ Growth. “זכינו לשתף פעולה עם הרבה חברות מובילות בשוק שניחנו בצמיחה מהירה והשפעה גדולה ויש לנו אמון מלא ביכולת ארוכת הטווח של אורקה סקיוריטי להיות מובילה טכנולוגית בתחומה”.

הרחבת שיתופי פעולה גלובליים

אורקה סקיוריטי מרחיבה גם את רשת השותפים העולמית שלה וצפויה להודיע על תוכנית שותפים רשמית בחודשים הקרובים. החברה ממוקדת בבניית שיתופי פעולה בדגש על שווקים בהם היא צוברת לקוחות חדשים לרבות ארה”ב, אנגליה, גרמניה, אוסטרליה ויפן. שותפים פוטנציאליים מוזמנים לפנות למידע נוסף: partners@orca.security

ציטוטים נוספים:

“תגובת השוק לאורקה בשנה האחרונה הייתה מדהימה. לצד הזכייה בפרסים רבים בתעשייה, אורקה נהנית מאימוץ נרחב הן על ידי ארגונים גדולים והן על ידי צוותי האבטחה בחברות קטנות עד בינוניות, אשר הגדילו את הכנסות החברה פי עשר מאז גיוס סבב A”, אמר אורן יונגר משקיע בקרן GGV Capital. “את הבאזז הנוכחי אורקה סקיוריטי הרוויחה בזכות ולא בחסד, שכן היא מספקת ערך עצום במקום בו אייג’נטים וסורקי רשת נכשלים. היא אינה רק מאתרת חולשות, אלא גם מציגה את ההקשר של כלל הפעילות העסקית וסביבת הענן. GGV Capital שמחה להרחיב את ההשקעה באורקה בסבב B ולתמוך בצמיחתה המטאורית”.

“הפתרון שמציעה אורקה לאבטחת הענן ללא אייג’נטים פורץ דרך ומקדים את זמנו”, אמר יואב לייטרסדורף, שותף מנהל בקרן ההון סיכון YL Ventures. ” המהירות שבה טכנולוגיית ה-SideScanning של אורקה שינתה את התעשייה עלתה על התחזיות הטובות ביותר שלנו. הודות לצוות טכנולוגי יוצא מן הכלל וגישה ייחודית וחדשנית לאבטחת ענן, אורקה הצליחה למשוך אליה את בכירי התעשייה, לקוחות בפרופיל גבוה והבטיחה מימון בסכום כולל של 82 מיליון דולר בפחות משנתיים”.


בתמונה כותרת: היזמים המנהלים של אורקה סקיוריטי מימין לשמאל: אבי שוע (מנכ”ל) וגיל גרון (CPO)    

צילום: אורקה סקיוריטי

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות