חדשות היום

גילת זכתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים לתוכנית התקשורת הטקטית של משרד ההגנה של ארה”ב

הדור החדש של ממירי התדרים של Wavestream עמד בהצלחה בדרישות התוכנית של משרד ההגנה האמריקאי באשר ליכולת פעולה במקביל על גבי מספר רב של מערכות לוויין במגוון תדרים

פתח תקווה, ישראל, 8 בדצמבר 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי חברת הבת שלה, Wavestream, זכתה בהזמנה  בהיקף של מיליוני דולרים בקשר לתוכנית התקשורת הצבאית של משרד ההגנה של ארה”ב. הדור החדש של ממירי התדרים (BUC) עמד בהצלחה בדרישות משרד ההגנה של ארה”ב באשר ליכולת פעולה במקביל על גבי מספר רב של מערכות לוויין  במגוון תדרים.

ממיר התדרים החדש של Wavestream, ה- Matchbox 20W Ka-band, הינו ממיר התדרים לשימוש חוץ הפועל בתדרי Ka הקומפקטי ביותר שפיתחה Wavestream עד כה. יחידה זו כוללת בתוכה מגוון מוצרי ה-Matchbox הפועלים בתדרי Ka של Wavestream כממירי תדרים קטנים אך עוצמתיים היכולים להתחבר למספר מערכות לוויין במסלול לווייני נמוך (LEO) ומסלול גאוסטציונרי (GEO) במגוון מערכי תדרי Ka.

בנוסף, ה- MicroStream 20W Ku BUC החדש, נועד להשתלב בצורה מיטבית עם התכנון האלקטרוני של הטרמינל ופותח תוך תכנון קפדני הנוגע לגודל, למשקל, ולהספק (SWaP), המעיד על מערך היכולות והגמישות שמציעה Wavestream ללקוחותיה בכל הנוגע להטמעת פתרונות תדרי רדיו.

” Wavestreamתמכה בצרכי התקשורת של לקוחותיה הצבאיים מאז ימיה הראשונים של החברה, ושני המוצרים המובילים שלנו משקפים את המחויבות שלנו להתאמה לדרישות המתפתחות של הלקוח,” אמר בוב הופמן מנכ”ל Wavestream. “אנו עוזרים ללקוחות שלנו בשיתוף פעולה בין מספר מערכות לוויין במגוון תדרים, ואנו גאים להמשיך ולתמוך בתוכנית זו עם דור חדש של טכנולוגיה ומוצרים.”


תמונת כותרת: קרדיט PR

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות