חדשות היום

LG וחברת ASSA ABLOY מפתחות יחדיו את דלת ה- OLED הראשונה בעולם – דלתות שקופות ואוטומטיות העשויות ממסכי OLED שקופים

חברת LG חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם החברה השוודית ASSA ABLOY, מובילה עולמית בייצור של דלתות אוטומטיות למסחר ומגורים, לפיתוח של דלת ה-OLED הראשונה בעולם – דלת אוטומטית ושקופה הבנויה ממסכי ה-OLED השקופים של LG. הדלת החדשה והמיוחדת תיחשף השבוע.

המוצר החדש משלב את מסך ה-OLED השקוף של LG (Model 55EW5G), תוכנה ליצירה וניהול תוכן המבוססת על SuperSign (תוכנה לניהול תוכן על מסכי תצוגה מקצועיים של LG), ודלת הזזה אוטומטית ושקופה. כך, דלת ה-OLED החדשה מספקת לעסקים מגוון דרכים חדשות לקבלת לקוחות, לתקשר עם צרכנים פוטנציאלים ועובדים על מנת להציג פרסומות ותכנים שיווקיים. בנוסף, בזכות העיצוב המתקדם והזכוכית המחוסמת, הדלת עמידה ובטוחה במיוחד.

בזכות טכנולוגיית ה-WRGB של LG, הפיקסלים המוארים עצמאית ב-OLED מפיקים את הצבעים המדויקים ביותר ברמת בהירות בלתי רגילה וניגודיות גבוהה. מסך ה-OLED השקוף של LG ניתן להתאמה למגוון רחב של דלתות ומעברים, וכל עסק יכול להתאים את הדלת המתאימה עבורו. בנוסף, המסך שקוף לחלוטין, מה שמאפשר ממש לראות את הצד השני של הדלת ולדלת להשתלב עם העיצוב סביבה תוך כדי שהיא מציגה לעוברים ושבים מידע רלוונטי.

“חברת LG, המובילה בדור הבא של המסכים המקצועיים , ו-ASSA ABLOY Entrance Systems, מובילה עולמית בתחום הדלתות האוטומטיות, עובדות יחדיו על מנת לייצר סביבה דיגיטלית חדשה ומרגשת”. כך אמר Paik Ki-mun, senior vice president and head of the information display business unit of LG Electronics business solutions company. “מסך ה-OLED האחרון שייצרנו, אשר ניתן לראותו בכל רחבי העולם, כבר הוכיח את זה שטכנולוגיית ה-OLED השקופה הינה מדיום תקשורתי אפקטיבי במיוחד, ועכשיו אנחנו מעלים אותה לרמה חדשה לגמרי”.

Christopher Norbye, Executive Vice President and head of Entrance Systems Division at ASSA ABLOY: “החדשנות נמצאת בלב הפעילות שלנו וכל מה שאנחנו עושים. אני גאה בכך שאנו, בשיתוף עם חברת LG, יכולים להציע ללקוחותינו את המוצר המהפכני הזה בעל מסכי ה-OLED השקופים. המוצר הזה יספק ללקוחותינו פתרון חדש ופנטסטי בעולמות חווית הצרכן והתאמה אישית של המותג שלהם”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות