REE Automotive חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם Magna

שיתוף הפעולה הייחודי מסוגו יביא לייצור רכבים חשמליים מודולריים המבוססים על הטכנולוגיה של

REE (Powered by REE) על מנת לענות על הצרכים של חברות טכנולוגיות וחברות ניידות כשירות אשר רוצות להיכנס לשוק הרכב החשמלי, מה שיאיץ את זמן המוכנות שלהם ליציאה לשוק.

  • חברות REE ומגנה ישתפו פעולה כדי לייצר רכבים חשמליים מודולריים המבוססים על טכנולוגיית REEcornerTM של חברת REE ולמעשה יהיו תחת המעטפת של Powered by REE
  • ייבנו צוותים משותפים לשתי החברות לטובת זיהוי הזדמנויות לפיתוח עסקי, הן בשוק והן אצל הלקוחות
  • מיקוד על חברות טכנולוגיות וחברות לרכבים חשמליים השואפות להתפתח, לפעול ולהוציא לפועל מוצרים ושירותים חדשים בתחום הרכבים ההמסחריים החשמליים
  • יצירת הזדמנויות לתוכניות עסקיות המבוססות על ניידות כשירות (Mobility as a Serivce MaaS) באופן גלובלי לרכבים מסחריים קלים

חברת REE אוטומוטיב (REE), המפתחת פלטפורמה מהפכנית לרכב חשמלי ואוטונומי, שלאחרונה הכריזה על מיזוג עם חברת 10X Capital Venture Acquisition Corp.  (נאסד”ק: VCVC), הכריזה היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת  Magna International Inc., חברת ניידות טכנולוגית שמטרתה להביא לשוק רכבים חשמליים מודולריים וחדשניים לחברות הטכנולוגיות וחברות רכב החשמלי, כל זאת תחת המעטפת של Powered by REE .

שיתוף הפעולה יחבר בין הטכנולוגיה פורצת הדרך  REEcornerTM  של חברת REE, עם יכולות אינטגרציית המערכות וייצור ברמה הגבוהה ביותר של חברת מגנה, וזאת כדי לאפשר לחברות מסחריות לבנות רכבים חשמליים מודולריים חדשניים בה המבוססים על המותג שלהם ולהאיץ את יציאתם לשוק.

Daniel Barel REE Co-Founder and CEO

דניאל בראל, מנכ”ל חברת REE ואחד ממייסדיה:”אנחנו נרגשים לחתום על ההסכם עם חברת מגנה. זהו הסכם שיקדם את יכולותינו בתמיכה נרחבת בסוגי הרכבים החשמליים השונים. אנחנו עדים לביקוש רב לרכבים חשמליים מודולריים, הן מהצד של חברות טכנולוגיות חדשניות והן מחברות המוכוונות לניידות כשירות (Mobility as a Service), שהמטרה שלהן היא להיכנס לתחום הרכבים החשמליים ולבנות מותג בתחום האוטומוטיב. חברת REE,בשיתוף פעולה עם חברת מגנה, עובדות יחד תחת מעטפת Powered by REE כדי להביא את החזון המשותף לכדי מימוש.”

“בשוק הניידות המתפתח בקצב גובר והולך, נוצרות לחברת מגנה הזדמנויות עסקיות חדשות” אומר אריק ווילדס, סמנכ”ל השיווק והמכירות של חברת מגנה. “שיתוף הפעולה עם חברת REE הוא מרגש ומייצר לנו יכולת נוספת לתמוך בלקוחות חדשים המחפשים את הניידות כשירות יחד עם יכולותיהן של המערכות שלנו, יכולות העיצוב, ההנדסה וההרכבה הייחודיות שלנו.”

REE ומגנה ישתפו פעולה גם בהקמת מיזם בינלאומי לטובת תחום הניידות כשירות למגזר הרכבים המסחריים וזאת על ידי מינוף היכולות הטכנולוגיות הייחודיות של ה REEcornerTM   , טכנולוגיית X-by-Wire  והפלטפורמה החשמלית המיוצרת על ידי REE, יחד עם יכולותיה של חברת מגנה.

אבן הדרך של שיתוף הפעולה הוא יכולותיה הטכנולוגיות פורצות הדרך של חברת REE וטכנולוגיית REEcorner™ שלה, המאפשרת חיבור מרכיבים מהותיים של הרכב לתוך האיזור שבין השאסי לגלגל – ה”פינות” – המייצרות מודול יחיד וקומפקטי, אשר כל פינה בנפרד נשלטת על ידי טכנולוגיית X-by-Wire הייחודית לREE. פלטפורמת הרכב החשמלית של REE הינה שטוחה לחלוטין ומאפשרת יותר מקום ושטח לאכלוסנוסעים, מטען ובטריות על גבה.

הרכבים החשמליים המודולריים החדשניים שבהם תוטמע טכנולוגיית REEcornerTM יותאמו לצרכי הלקוחות בהתאם לפרמטרים כגון:

  • גודל הפלטפורמה החשמלית
  • אורך, רוכב וגובה מועדפים של הרכב
  • קיבולת מטען רצויה
  • יכולות נהיגה וניווט המבוססות על טכנולוגיית X-by-Wire של REE
  • קיבולת בטריה
  • מקור כוח (בטריה או דלק) ועוד.

הטכנולוגיות של REE נוצרו כדי לתמוך בייצור הרכבים החשמליים המודולריים החדשניים עם יכולות קיבולת מקסימליות כדי לשנע נוסעים או מטען  וכדי להשיג את העלות הכוללת הנמוכה ביותר. רכבים אלו מעוצבים עם מרכז יציבה נמוך יותר מאשר רכבים עם מנוע הממוקם בין הגלגלים, ובכך מאפשרים לתא הנוסעים להיות גבוה יותר עם כניסה נמוכה יותר לרכב, מה שבהכרח מאפשר קיבולת גדולה יותר למטען מאשר ברכבים חשמליים מסורתיים. למשל, רכב שליחויות חשמלי שיוצר במעטפת הטכנולוגית של  Powered by REE, יוכל להוביל יותר חבילות פר קילוואט לשעה ובכך לאפשר יתרונות תפעוליים ללקוחות כמו חברות טכנולוגיה וחברות רכבים חשמליים חדשות.


קרדיט צלם – יורם אשהיים

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות