חדשות היום

חברת ה- InsurTech הישראלית Novidea, השלימה גיוס של 30 מיליון דולר בסבב B בהובלת קרן IGP

החברה, שפיתחה פלטפורמה חדשנית בתחום הביטוח, השלימה 15 מיליון דולר נוספים בסבב B מקרן חברות הצמיחה IGP  המצטרפים ל 15 מיליון הדולרים שגויסו בתחילת הסבב

הגיוס ישמש את החברה להרחבת פעילותה בארה”ב ובאירופה לצד האצת פעילויות המו”פ על מנת לעמוד בביקוש הגובר בשוק

Novidea, ספקית מובילה של פלטפורמת InsurTech מונחת נתונים (Data Driven) במחשוב בענן המאפשרת לברוקרים, סוכנים ו-MGA להגדיל את המכירות והיעילות התפעולית לכל אורך מחזור ההפצה, מכריזה היום כי השלימה גיוס נוסף במסגרת סבב B בגובה של 15 מיליון דולרים בהובלת קרן IGP, המצטרפים ל-15 מיליון הדולרים שכבר גייסה לפני מספר חודשים מ JAL Ventures Salesforce Ventures KT Squared , ו-2B Angels.

שוק הביטוח העולמי עובר שינויים מהותיים – כניסת שחקנים חדשים וקונסולידציה של גופים קיימים, שינויים רגולטורים ודרישות גוברות מצד הלקוחות לחוויית שירות משופרת מחייבות את גופי הביטוח לטרנספורמציה דיגיטלית. עם זאת גופי ביטוח רבים נאלצים להתמודד עם הפער בין הדרישות הנוכחיות של התחום לבין טכנולוגיות מיושנות, בלתי גמישות ויקרות לעדכון שהיו זמינות עד כה.  לקוחות Novidea נהנים מפלטפורמה מתקדמת המאפשרת צמיחה במכירות, הגדלת הרווחיות ויעילות תפעולית משופרת באמצעות כלים אנליטיים, ניתוחי מידע ייחודיים ותובנות עסקיות המונגשות בזמן אמת.

“אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קרן IGP לחיזוק הנוכחות הגלובלית של החברה , ומעריכים את האמון מצד משקיעינו הקיימים באסטרטגיה ובטכנולוגיה מובילת השוק של החברה” אמר רועי אגאבאבא, מנכ”ל Novidea. “אנו רואים ביקוש הולך וגדל בעולם לפלטפורמה חכמה המתרגמת נתוני ביטוח לתובנות עסקיות בזמן אמת, יכולות אנליטיות מתקדמות ומידע שניתן לפעול לפיו. השקעה זו תאפשר ל-Novidea לעמוד בביקוש הגובר למוצרי החברה ולהאיץ את צמיחתה הגלובלית, תוך הרחבת פעילותה בארה”ב, באירופה ובשווקים נוספים.”

לדברי אסף הראל, שותף כללי ב- IGP: “תחום הביטוח עובר בימים אלה מהפכה מואצת. למרות מודלים חדשניים בתחום הביטוח הישיר, תחום סוכנויות הביטוח המסורתי הוא עצום ובגדילה ומבוסס על פי רוב על עבודה ידנית אנלוגית ומערכות תוכנה שנכתבו לפני 20 שנה ויותר . Novidea לקחה על עצמה להוביל את מהפכת הדיגיטיזציה לעולמות הפצת הביטוח באמצעות פלטפורמה ענן חדשנית להפעלה של סוכנויות ביטוח מקצה לקצה. הפלטפורמה גמישה ונוחה לתפעול מכל מקום ובכל רגע, מבוססת על מה שרלוונטי ללקוח ולסוכן בכל רגע נתון ומייצרת ללקוחות החברה יתרון תחרותי משמעותי בשוק הביטוח”.

Novidea (www.novideasoft.com) הינה ספקית גלובלית מובילה של פלטפורמה מונחית נתונים המאפשרת לברוקרים, סוכנים ו-MGA להגביר את היעילות התפעולית ולשפר באופן משמעותי את המדדים העסקיים לכל אורך שרשרת ההפצה. Novidea רותמת את כוחה של פלטפורמת Salesforce ועקרונות ה- Big Technology על מנת לספק פתרון מלא לגופי ביטוח בניהול מסע הלקוח ומחזור חיי הפוליסה בתפיסת ה- Data Driven. לחברה למעלה  מ-85 לקוחות על פני 17 מדינות ברחבי העולם


רועי אגאבאבא מנכל Novidea by photographer David Grab

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות