בואינג והסוכנות הפדרלית להגנה מפני טילים, מציגים יכולת מתקדמת ליירוט טילים בטיסת ניסוי מוצלחת

הבדיקה מאמתת את המודרניזציה של טילים מיירטים ויכולתם לעמוד במגוון רחב של איומים

בואינג והסוכנות הפדרלית להגנה מפני טילים בארה”ב (MDA) השלימו בהצלחה את מבחן היירוט המתקדם, המגן מפני איומי טילים בליסטיים בין-יבשתיים למרחקים ארוכי טווח. במהלך הניסוי שיגרו טיל בליסטי (GBI) לחלל עם יכולת האצה תלת-שלבית במצב דו-שלבי, המאפשר לטיל לשחרר את רכיב הפגיעה במהלך הטיסה וליירט את האיום עוד לפני הפגיעה בו.

היכולת החדשה, המתבצעת באמצעות שדרוג תוכנה המציגה מערכות דיגיטליות, מאפשרת למפעילים את הבחירה בזמן אמת בין מיירט דו-שלבי לתלת- שלבי, בהתאם למיקום, מהירות וסוג האיום. הישג זה מאפשר ייעול של הטיל כחלק מתוכנית שיפור השירות של הסוכנות להגנה מפני טילים.

“מערכת ההגנה מפני טילים (GMD) אמינה ומוכנה אם תתבקש להגן על האומה”, אמרה דבי ברנט, סגנית נשיא ומנהלת תוכנית ההגנה מפני טילים בבואינג. “במשך יותר מ -20 שנה, בואינג הובילה את הפיתוח, האינטגרציה והתחזוקה של מערכת זו. אנו גאים להמשיך במאמצים אלה למען מערכת ה- GMD כדי להבטיח את המשך ההגנה על ארצות הברית לאורך שנים רבות.”

היסוד במערכת  ההגנה נגד טילים בליסטיים של הסוכנות מספק את היכולת למגר איומי טילים בליסטיים ארוכי הטווח ממדינה עוינת בכל רגע נתון. בואינג מובילה את צוות התעשייה להנדסת מערכות GMD, בפיתוח ובתחזוקה של מערכת זו.

בואינג היא חברת התעופה והחלל הגדולה בעולם והספקית המובילה של מטוסים מסחריים, מערכות הגנה, חלל וביטחון ושירותים גלובליים. כיצואנית מובילה בארה”ב, החברה תומכת בלקוחות מסחריים וממשלתיים ביותר מ -150 מדינות, וממנפת את שרשרת האספקה הגלובלית על בסיס מורשת של מנהיגות בחלל, בואינג ממשיכה להוביל בתחום הטכנולוגיה והחדשנות, לספק ללקוחותיה ולהשקיע באנשיה ובצמיחה עתידית.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות