REE משיקה פלטפורמת רכב חשמלית במיוחד עבור חברות ציי משלוחים בינלאומית מהגדולות בעולם

הפלטפורמה, שתיקרא ה-P7, תיבנה על פי הדרישות והמפרט המדויק של אחת מחברות הרכב הגדולות בעולם ורי החלה במבדקים של הפלטפורמה. הפלטפורמה שטוחה מקצה לקצה דבר המאפשר מרחב פנימי עם עד 35% יותר מקום מרכבים מסחריים דומים או מה שהופך אותו לפלטפורמה האופטימלית עבור שוקי יעד כגון בעלי צי משלוחים ולוגיסטיקה, רשויות תחבורה ציבורית ועוד.
REE מוסרת כי אבות הטיפוס הראשונים ייצאו כבר ברבעון הקרוב.

הפלטפורמה המודולרית P7 נועדה לצמצם את זמני הפיתוח של רכב מסחרי חשמלי, והיא מותאמת לחברות משלוחים וציי רכבים המעוניינות ליצור מותג רכב מסחרי משלהם, עם עיצוב ייחודי ובידול שוק באמצעות שיתוף הפעולה עם חברת REE.
הטכנולוגיה פורצת הדרך של החברה מאפשרת שליטה עצמאית בכל גלגל לשיפור דינמיקת הנהיגה והעלאת רמות הבטיחות. זאת ועוד, הפלטפורמה גם מיועדת לתמוך ביכולות של Data-ו- Application-as-a-Service על-ידי העברת מידע המעניק לבעלי ציי רכבים שקיפות מלאה על הפעילות.

דניאל בראל, מייסד שותף ומנכ”ל REE Automotive: “הפלטפורמה הזו היא בעלת חשיבות עליונה בתכנון של רכבים מסחריים לעתיד נקי יותר ומזהם פחות. יותר מכל אנו שואפים לשמור על חזוננו לספק מודלוריות ורב גוניות עם המרכבים שלנו וכך להציע ללקוחות ולשותפים שלנו פלטפורמות בגדלים שונים ועיצובים שונים, מותאמים אישית לצרכיהם השונים”.


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות