אורורה לאבס ו- Infineon Technologies הדגימו טכנולוגיה פורצת דרך לביצוע עדכוני תוכנה מרחוק לרכבים.

הטכנולוגיה המבוססת בינה-מלאכותית, מייתרת לחלוטין את הצורך בעדכון פיזי ומאפשרת עדכון מרחוק ללא השבתה של הרכב.

ההדגמה בתערוכת CES, בביתן Infineon Technologies

לאס-וגאס, נבדה- חברת אינפיניון טכנולוגיות (Infineon Technologies), מובילה עולמית בתחום שבבי האלקטרוניקה לתעשיית הרכב, וחברת אורורה לאבס, המובילה בפתרונות AI לתעשיית הרכב, משתפות פעולה במטרה לספק יכולות פורצות דרך לביצוע עדכוני תוכנה יעילים ומהירים מרחוק (OTA) ברכבים.

אורורה לאבס הדגימה בתערוכת CES בביתן אינפיניון טכנולוגיות את הטכנולוגיה שלה המבוססת AI לביצוע עדכוני תוכנה מרחוק ויכולת ניבוי זמן ההשבתה על גבי  שבבי TC3xx ו- TC4xx מסוג AURIXTM של חברת אינפיניון טכנולוגיות. החברות הציגו כיצד הפתרונות מאפשרים לייעל את עדכוני התוכנה ברכבים באמצעות הפחתת עלויות תעבורת הנתונים וקיצור זמני תיקון תקלות.

2Infineon and Aurora Labs collaboration – CES

כבר כיום, מהווים עדכוני תוכנה מרחוק (over-the-air) מרכיב חיוני עבור תעשיית הרכבים המוגדרים כ –

Software-Defined Vehicle, שבהם מיושמים רוב מאפייני הרכב באמצעות תוכנה. ככל שהרכבים יהפכו מורכבים יותר, תגבר הדרישה לשלב שדרוגים באופן מדויק יותר, והיקף עדכוני התוכנה ברכבים יגדל באופן הולך וגובר. יצרני הרכב יהיו חייבים להפחית בעלויות עדכוני ה-OTA ובה בעת להבטיח כי חוויות העדכון תהיה חלקה ככל האפשר עבור בעלי הרכבים.

שיתוף הפעולה בין אורורה לאבס ואינפיניון טכנולוגיות משלב בין ידע מתקדם בתחום התוכנה, פתרונות בתחום המוליכים-למחצה וטכנולוגיות מבוססות בינה-מלאכותית, ומאפשר לנהל ביעילות את התוכנות המותקנות לאורך כל חיי הרכב, החל משלב הפיתוח, אבטחת איכות, דרך רישוי והסמכה ועד ביצוע עדכוני תוכנה.

“החיישנים והמיקרו-בקרים של אינפיניון טכנולוגיות מבטיחים שסביבת העבודה שלנו מחוברת באופן רציף וחכם יותר, וסוללים את הדרך לניידות עתידית וחדשנית אנו שמחים לשתף פעולה עם אורורה לאבס, חברת בינה מלאכותית חדשנית לתחום האוטומוטיב. החברה מתמקדת בחסכון בעלויות ושיפור חווית-המשתמש ובכך מקדמת חידושים בתחום התוכנה לרכב”, אמר מר לארס אולריך, סמנכ”ל בכיר לאוטומוטיב של אזור אמריקה, בחברת אינפיניון טכנולוגיות.

הטכנולוגיה הייחודית, מבוססת AI של אורורה לאבס – Line-of-Code IntelligenceTM מוטמעת בערכת השבבים של TC3xx ו – TC4xx מסוג AURIXTM של חברת אינפיניון טכנולוגיות עוד בשלב הראשוני ביותר של פיתוח התוכנה. הדבר מאפשר לייצר את קובצי עדכוני התוכנה הקטנים ביותר בתעשייה, המאפשרים עדכוני תוכנה מרחוק מהירים פי 10, ומאובטחים יותר, המייתרים לחלוטין את הצורך בעדכון פיזי, וללא הטירחה או העלות הנוספת הכרוכים בהגדלת הזכרון. הטכנולוגיה של אורורה לאבס מעניקה יתרונות כלכליים משמעותיים לתעשיית הרכב, עם חסכון משמעותי ויוצא דופן ביחס עלות-תועלת. באמצעות הטכנולוגיה של אורורה לאבס ניתן יהיה לחסוך עד 98% מעלויות התקני החומרה ושידור נתונים בזמן השבתה אפסי, וזאת אפילו ללא זכרון-פלאש כפול. באמצעות ארכיטקטורת ה-PPU (יחידת עיבוד מקבילי) של אינפיניון טכנולוגיות, יכולה טכנולוגיית Line-of-Code Intelligence של אורורה לאבס לנטר את התוכנה, לגלות סטיות בהתנהגות הקוד לאיתור טרום-תקלה וחיזוי זמן ההשבתה, דבר שישפר את איכות תוכנות הרכבים, גם כאשר אלו כבר בשימוש על הכביש.

“המחויבות של אינפיניון טכנולוגיות לבטיחות פונקציונלית, בשילוב עם הטכנולוגיה מבוססת AI של אורורה לאבס לתעשיית הרכב, מייצרים פתרונות עלות-תועלת מרשימים וחסכוניים, שיגבירו את רמת הבטיחות והאבטחה של Software-Defined Vehicles. באמצעות ערכות פיתוח תוכנה((SDK המיועדות ספציפית לתחום תוכנות הרכב, יכולים מפתחים לספק מרחוק את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר הנדרשת בעולם הרכב, לכל חלקי ארכיטקטורת הרכב” אמר זוהר פוקס, מנכ”ל חברת אורורה לאבס.


תמונת כותרת: מימין רוגר אורדמן סמנכל לשיווק ופיתוח עסקי אורורה לאבס סקוט ווינדר מנהל הנדסת מערכות אינפיניון טכנולוגיות.

צילום: Aurora Labs

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות