חדשות היום

ורוניקה לויפרמן מונתה למנהלת פרויקטים ואנליסטית השקעות בחברת OpTeamizer

לויפרמן תוביל פרויקטי פיתוח בתחום הבינה המלאכותית על גבי מעבדים גרפיים (GPUs) מבית NVIDIA במרכזי מו”פ ובסטארט-אפים בישראל, ואת אנליזת ההשקעות של אופטימייזר בחברות סטארט-אפ

חברת אופטימייזר (OpTeamizer) הישראלית, העוסקת בבניית פתרונות תוכנה ובייעוץ למרכזי מו”פ בישראל בתחומי ה-AI, הודיעה על מינוי של ורוניקה לויפרמן למנהלת פרויקטים ואנליסטית השקעות.

לויפרמן, בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים International MBA  מאוניברסיטת חיפה, צברה ניסיון עשיר ביזמות וניהול פרויקטים, בין היתר כמייסדת שותפה וסמנכ”לית תפעול של הסטארט-אפ הרפואי ClearSkin Medical. לפני כן כיהנה בתפקידי ניהול בחברת תרו וביניהם מנהלת פרויקטים במו”פ ומנהלת השקת מוצרים חדשים לשוק הגלובלי.

במסגרת תפקידה תוביל לויפרמן את הרחבת הפעילות של אופטימייזר בקרב מרכזי מו”פ וסטארט-אפים שנכנסים לעולם ה-AI וזקוקים לידע טכנולוגי עמוק כדי להצליח בו. בנוסף לכך, היא תעסוק בפעילות השקעות הסיד של אופטימייזר בחברות סטארט-אפ צעירות שבונות פתרונות מבוססי בינה מלאכותית.

אופטימייזר היא שותפה מועדפת (Preferred Partner) של חברת אנבידיה בישראל אשר מוסמכת להדריך את התעשייה בישראל בביצוע מחקר ופיתוח במערכות בינה מלאכותית, המואצת באמצעות שימוש במעבדים גרפיים (GPUs) וספריות תוכנה (SDKs) של אנבידיה. אופטימייזר גם מספקת שירותי פיתוח turnkey לעסקים המאמצים פתרונות GPU עם כניסתם לעולם ה-AI.

מאז שנת 2015 סיפקה אופטימייזר מגוון של שירותים מקצועיים ופרויקטי turnkey ליותר מ-100 מרכזי מו”פ. אופטימייזר משתפת פעולה עם חברות מובילות בתחום בטחון הפנים, הבריאות, הבקרה האופטית לתעשייה ומגזרים רבים נוספים. לאחרונה מונתה אופטימייזר על ידי אנבידיה העולמית ל-NVIDIA Embedded Edge Partner ותספק שירותי ייעוץ, פיתוח והכשרה ללקוחות  אנבידיה ברחבי העולם שמפתחים מכשירי קצה העושים שימוש בפלטפורמת NVIDIA Jetson.

תומר גל, מייסד ומנכ”ל אופטימייזר: “ההיי-טק הישראלי נע במהירות עצומה לעבר עולם הבינה המלאכותית אך הצלחה בו תלויה בידע עמוק בתחומי מעבדי ה-GPU של אנבידיה. ורוניקה, שצברה ידע וניסיון עשירים בהובלת פרויקטים ובבניית חדשנות, תפעל למימוש ולהרחבת הפוטנציאל הגדול הטמון בפיתוח טכנולוגיות AI המואצות באמצעות GPU בתעשייה ולחיזוק כושר התחרות של התעשייה הישראלית בתחום זה”.

OpTeamizer נוסדה בשנת 2015 על ידי תומר גל, מהמומחים המובילים בישראל בתחום ה-AI, שהשתתף בפיתוחים אסטרטגיים של אינטל ו-GE בישראל. תומר גל, בעל תואר שני במדעי המחשב, נמנה על צוות הבודקים של רשות החדשנות לבקשות של סטארט-אפים למענקים בתחום ה-AI. במקביל, הוא משמש כמרצה בתחום הבינה המלאכותית בחוג להנדסת תוכנה במכללה האקדמית להנדסה בראודה.

אופטימייזר מציעה הכשרה מקצועית למפתחים של מרכזי המו”פ בכלי הפיתוח של אנבידיה לסביבת ה-GPU עם קורסים כמו CUDA C++, CUDA Python, CUDA למערכות מרובות GPU, למידה עמוקה עבור ראייה ממוחשבת ולמידה עמוקה עבור סוגי נתונים מרובים.


קרדיט צילום: אולגה סבין.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות