חדשות היום

״כמו להסיר מהכביש 15 אלף רכבים כל שנה״

דו”ח אימפקט ראשון של סנסיבו: הפחיתה יותר מ-78,000 טון CO2-eq ב-2022

רן רוט, מנכ”ל ומייסד משותף של סנסיבו: “המערכות שלנו מסייעות לחסוך עד 40% בעלויות החימום והקירור של מבנים ומציעות פתרון יעיל להתמודדות עם כמה מהאתגרים הגדולים בעולם: שינויי אקלים, חסכון באנרגיה ואיכות אוויר”

תל אביב, 15 בינואר 2023 – Sensibo, חברת ה-Climate Tech הישראלית פרסמה היום את דו”ח האימפקט השנתי הראשון שלה. הדו”ח מדגיש את האימפקט הכולל של מוצרי סנסיבו לשנת 2022 הפעילים ברחבי העולם, המאפשרים למשתמשי הקצה של החברה ניהול חכם של מוצרי מיזוג אוויר, חימום ואוורור (HVAC). חימום וקירור מבנים מהווים כ- 33% מסך צריכת האנרגיה העולמית, כך שטכנולוגיות האקלים של סנסיבו היא בעלת אימפקט משמעותי ונותנת מענה לאתגרים הדחופים ביותר בעידן בו אנו חיים.

עיקרי הדו״ח שפרסמה החברה מציגים מספר נתונים:

  • בתחום הפחתת פליטות: החברה מדווחת כי בשנת 2022 הפחיתה כ-78,000 טון Co2-eq אשר שקולים להסרתם של כ-15,376 רכבים המונעים בבנזין מהכביש.
  • בתחום חסכון באנרגיה: החברה מדווחת כי בשנת 2022 חסכה ללקוחותיה 212 GWh (גיגה וואט לשעה) אשר שווים לחסכון של 63,994,922 ליטרים של בנזין.
  • בתחום ניהול האנרגיה: החברה דיווחה כי ב-2022 היו תחת ניהולה כ-721 MW (מגה וואט)

סנסיבו מייצרת מוצרים חכמים לניטור ואיכות האוויר בחללים סגורים, המאפשרים למשתמשים לשלוט במזגנים ובמשאבות החום שלהם בעזרת בינה מלאכותית, נתונים וחיישני IoT, תוך ניצול נתוני איכות האוויר כדי לייעל את השימוש בהם ולהפחית את צריכת האנרגיה. סנסיבו שואפת להיות המוח של כל מערכת אקלים פנימית, הממנפת מיליארדי נתונים מנקודות הקצה כדי לייעל ולהתאים אישית את האקלים הפנימי, הנוחות, היעילות האנרגטית ואיכות האוויר בכל בית ומשרד.

ברחבי העולם פועלים כיום כ- 1.5 מיליארד מזגנים ומשאבות חום. נתון זה צפוי לגדול משמעותית ולהגיע על פי התחזיות למעל 5 מיליארד מזגנים בשנת 2050. על פי הנתונים שפרסמה החברה מתוך הדאטה שברשותה, כ – 37% ממשתמשי המיזוג שוכחים לכבות את המזגן לפחות פעם בשבוע. בנוסף, חיישני מיזוג אוויר רגילים ממוקמים במזגן עצמו, מה שיוצר קריאה מאוד לא מדויקת של הנתונים הנמדדים בהם שלא מאפשרים אופטימיזציה של פעולת המזגן. באופן כללי, טכנולוגיות מיזוג האוויר היא בת עשרות שנים, והמערכות של סנסיבו מייצרות מהפכה בשוק זה ומאפשרות חיסכון משמעותי באנרגיה והקטנת טביעת הרגל הפחמנית של לקוחות החברה.

“במשך עשור עבדנו כדי לקדם את החזון שלנו – Beyond Air Con, תוך השקעה רבה במחקר ופיתוח. כיום אנו מסייעים ליותר מ-200,000 בתים ברחבי העולם לחסוך באנרגיה ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם”, אמר רן רוט, מנכ”ל ומייסד משותף של סנסיבו.  “המערכות שלנו, המסייעות לחסוך עד 40% בעלויות מיזוג האוויר, מציעות פתרון יעיל להתמודדות עם כמה מהאתגרים הגדולים בעולם: שינויי אקלים, אנרגיה ואיכות אוויר”.

 עוד דגשים מתוך דו”ח האימפקט לשנת 2022 שפרסמה החברה:

  • תקציר ומידע על נתוני האימפקט הגלובלי של החברה לשנת 2022
  • כיצד סנסיבו מסייעת ללקוחותיה לעמוד ב-6 מיעדי הפיתוח בר קיימא של האו”ם (SDG).
  • ניתוח אופן ההפחתה של מוצרי סנסיבו וכיצד הם מסייעים למאבק בשינויי אקלים
  • שותפויות אסטרטגיות ופיתוח עסקי
  • אינטגרציות בולטות עם שחקנים טכנולוגיים מובילים

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות