סיוה סיפקה לאוטוטוקס מעבדי תקשורת לשבבי 5G-V2X הראשונים בשוק – המיועדים בין השאר ליצרן גדול בשוק הרכב

ספקית טכנולוגיות הקישוריות והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), דיווחה היום על אספקת מעבדי התקשורת CEVA-XC4500 ו-CEVA-BX1 לאוטוטוקס (Autotalks). מעבדי התקשורת של סיוה ישולבו בשבבי V2X החדשים של אוטוטוקס, TEKTON3 ו-SEKTON3, שיאפשרו לנהגים לקבל מידע על כלי רכב אחרים והולכי רגל גם בתנאי ראות קשים לטובת שיפור הבטיחות ויכולות נהיגה אוטונומית.

אוטוטוקס כבר זכתה בהסכם לאספקת שבבי TEKTON3 ו-SECTON3 החדשים ליצרן גדול בשוק הרכב, הצפוי לצאת עם המוצר החדש לשוק ב-2026.  סיוה ציינה, כי מעבדי התקשורת שלה שולבו גם בדור שבבי ה-V2X הקודם של אוטוטוקס, SECTON ו-CRATON2, וההסכם הנוכחי מרחיב את שיתוף הפעולה בין שתי החברות.

ABI: צמיחה שנתית של 53%

לפי חברת המחקר ABI, מספר הרכבים שיכללו שבבי V2X צפוי להגיע ליותר מ-61 מיליון עד 2030, הערכה המשקפת גידול שנתי ממוצע של כ-53% החל מ-2023.

סמנכ״ל הפיתוח של אוטוטוקס, עמוס פרוינד, אמר: ״אוטוטוקס מרוצה מהרחבת שיתוף הפעולה עם סיוה, ובאמצעות שבבי TECTON3 ו-SECTON3 נמשיך לספק את החומרה והתוכנה הטובות ביותר בתחום ה-V2X. מעבדי האותות של סיוה ממלאים תפקיד מכריע ביכולת לתמוך בו-זמנית בטכנולוגיות DSRC ו-C-V2X, כולל בתקן NR-V2X דור 5 האחרון. יישום שבבים אלה ברכבים בשנים הקרובות יסייע להגן על נהגים, רוכבים והולכי רגל״.

מנהל חטיבת הסלולר בסיוה, גיא קשת, הוסיף: ״אוטוטוקס מוכרת כחלוצת שבבי ה-V2X ומקדמת ללא הרף אימוץ רחב של הטכנולוגיה בשוק. אנו שמחים מהעבודה הקרובה איתה ומשילוב מעבדי התקשורת המתקדמים שלנו בשני דורות של שבבי V2X, התורמים לסביבת נהיגה בטוחה יותר ולהצלת חיים״.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות