חדשות היום

Deel הישראלית-אמריקאית רוכשת את הסטארט-אפ האמריקאי Capbase

חברת Deel, שפיתחה פלטפורמה להעסקה ניהול ותשלום לעובדים ברחבי העולם, מודיעה היום כי רכשה את הסטארט-אפ האמריקאי Capbase כדי להמשיך את מגמת הצמיחה העולמית ולהרחיב את היצע המוצרים שלה גם לתחומי ניהול הון, מניות והנפקות.  כחלק מרכישה זו, 20 עובדי חברת Capbase  יעברו לעבוד תחת חברת Deel.

חברת Capbase מספקת פלטפורמה דיגיטלית המלווה מייסדים בהקמה וניהול של הסטארט-אפ שלהם. הפלטפורמה מציעה ניהול גיוסי כסף ממשקיעים, ניהול כוח האדם, ניהול הדירקטוריון והרשאות שונות, יצירת קשרים עם ספקים ולקוחות, טיפול בהיבטים משפטיים וחוזים וכלים נוספים לצורך הקפצת העסק קדימה. החברה נוסדה בשנת 2018, במטרה להנגיש את אופן הבנייה והמימון של סטארט-אפ. החברה הוקמה על ידי גרג מיאסקיביץ’ וסטפן נאגיי, גייסה עד כה 6 מיליון דולר, וכיום מונה 20 עובדים במשרדיה בסן פרנסיסקו.

הפלטפורמה של Capbase וכן צוות העובדים שלה יצטרפו לחטיבת מוצר שירותי השכר הגלובאלי של  Deelאשר מאפשר לחברות רב-לאומיות לנהל את תהליכי חשבות השכר ביישויות שלהן ברחבי העולם.

דיל, שהוקמה בסוף 2018 על ידי אלכס בואזיז ושואו וואנג פיתחה פלטפורמה ליצירת חוזי העסקה ותשלומי שכר לשכירים, צוותים מבוזרים ועצמאיים העובדים מרחוק לפי המטבע המקומי ובהתאם לדיני העבודה במדינת העובד. לחברה כ-15,000 לקוחות משלמים והיא  מעסיקה מעל 2,000 עובדים. החברה דוגלת במודל עבודה מבוזר (fully distributed team) ולכן לחברה אין משרדים כלל ועובדיה פרוסים על פני 100 מדינות שונות. באוקטובר 2021 הודיעה החברה על גיוס על סך 425 מיליון דולר כחלק מסבב D, כשעד כה גייסה בסך הכל 680 מיליון דולר, לפי שווי של 5.5 מיליארד דולר. בשנה האחרונות רכשה Deel ארבע חברות שונות; ביניהן הסטארט-אפ הישראלי-גרמני Zeitgold, את החברה הציבורית PayGroup וכן 2 חברות סטרטאפ נוספות בתחומי ניהול משאבי אנוש, הגירה ושכר. דיל פועלת על מנת להרחיב את האפשרויות שמספקת ללקוחותיה, כולל שירותים בתחום המניות והייעוץ.


קרדיט תמונה: DEEL

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות