חדשות היום

Rockwell Automation מכריזה על שיתוף פעולה עם פורטינט כדי לאבטח את סביבות הרשתות התפעוליות

Rockwell Automation, Inc. (NYSE: ROK), החברה הגדולה בעולם בתחום האוטומציה התעשייתית והטרנספורמציה הדיגיטלית, הכריזה על הצטרפותה של פורטינט, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, לתוכנית PartnerNetwork כ-Gold Technology Partner.

השותפות בין פורטינט ו-Rockwell Automation תאפשר לשתי החברות לספק אבטחת סייבר רבת עוצמה ללקוחות גלובליים באמצעות שילוב בין יכולות תקשורת ואבטחה מתקדמות. עקב השוני בין סביבות הטכנולוגיה התפעולית (OT) וטכנולוגיית המידע (IT), מערכות בקרה תעשייתיות (ICS) מתמודדות עם סיכוני אבטחת סייבר שונים ונוף איומים ייחודי, אשר דורשים פתרונות אבטחה המותאמים לאתגרים שלהן. חברת פורטינט מביאה עמה ניסיון רב שנים באבטחת סביבות OT באמצעות פתרונות המסייעים לארגונים מחוברים להגן, לאחד ולהגדיל את האבטחה שלהם.

באופן מסורתי, חברות OT הסתמכו על טכנולוגיית ה-air gap כחלק מהותי מאסטרטגיית האבטחה שלהם. ההבטחה כי לא קיים כל קישור בין רשתות ה-OT וה-IT אפשרה להפחית את חשיפת רכיבי מערכות ה-ICS לאיומי סייבר. אך כיום, הבידוד בין רשתות ה-OT וה-IT מתפרק במהירות. כספקית מובילה של פתרונות אבטחה לסביבות OT, פורטינט תסייע ל-Rockwell לתמוך בצורה מאובטחת בבסיס הלקוחות הצומח שלה ברחבי העולם.

דן דה-יאנג, סגן נשיא ניהול מוצר ב-Rockwell Automation, ציין כי, “יותר ויותר מלקוחותינו מחפשים אחר דרכים שבהן מוצרים או שירותים מחוברים יהיו מסוגלים לספק אפיקי הכנסה חדשים. היות ויוזמות הטרנספורמציה הדיגיטלית הללו צריכות להיות מאובטחות, הם זקוקים למוצרים של פורטינט כדי לסייע לממש את מטרותיהם. הלקוחות שלנו מחפשים דרכים להפחית את המורכבות באמצעות מוצרי אבטחה משולבים אשר תוכננו במיוחד עבור סביבות OT. שיתוף הפעולה עם פורטינט מציע את היעילות ואמינות האבטחה הדרושים ללקוחותינו”.

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “ארגונים ימשיכו לראות התכנסות בין ה-OT וה-IT והתפתחות זו תהיה בעלת השפעה משמעותית על ייצור אבטחת סייבר. השותפות של פורטינט עם Rockwell Automation תסייע ללקוחות לנווט בבטחה במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. השותפות שלנו תתמוך באבטחת ארגונים מחוברים באמצעות הפחתת החשיפה לאיומי סייבר ותסייע להם לרכז את הנראות והניהול של ארכיטקטורת האבטחה שלהם”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות