חדשות היום

הפודקאסט Powering Innovation של Vicor בוחן את מאמציה של CCell Renewables להילחם בבלית החופים העולמית

Vicor, החברה מובילה במודולי כוח גבוהיי-ביצוע, חוקרת היום טכנולוגיה חדשה המונעת באופן טבעי את בלית החופים בפודקאסט Powering Innovation. הפרק החדש בוחן את האתגרים העומדים בפני קהילות וסביבות החופים בעולם בכל הנוגע להרס שנגרם כתוצאה מבליה, וכיצד הטכנולוגיה של CCell Renewables, האורחת בפודקאסט החודש, מסוגלת להילחם בכך.

CCell Renewables, החברה שזכתה בפרס מוצר השנהבמערכות החשמל 2022, ממנפת משימה להפחתת השפעות הבליה על ידי עבודה עם הטבע כדי להחזיר איזון בר-קיימא לסביבות החוף, ולספק הגנה מתמשכת לקהילות ברחבי העולם.

רוברט גנדרון, סגן נשיא תאגיד פיתוח המוצרים של Vicor, מזמין את ד”ר וויל בייטמן, מנכ”ל מ-CCell Renewables, לדון בהתקדמות החדשה ביותר שלהם, כגון שימוש בבינה מלאכותית, על מנת לא רק לנטר את בריאות השונית, אלא גם לזהות מינים חדשים בתוך מערכות אקולוגיות אלה. עם כל מה ש-Ccell עושה, ד”ר בייטמן מדגיש את חשיבותה של בניית שוניות חדשות בהרמוניה עם הטבע, דבר שיוביל לשיפור המָעוֹנים הטִבעִיים.

“זהו עוד פרק מרתק בפודקאסט Powering Innovation שלנו”, אמר גנדרון. “אנחנו דנים בטכנולוגיה בתחום מאוד נישתי, אך זה דבר כה חשוב, בהתייחס לאתגר האקלים ההולך וגדל. שכן למה שוויל מנסה להשיג, ארכיטקטורת הכוח המחולקת של Vicor היא פתרון ממשי ואידיאלי לספק את התנאים המדויקים לגידול אלמוגים. טכנולוגיית CCell מבריקה, והיא באמת תשנה את עולם.  אנו שמחים להיות שותפים עמם בעבודה חשובה זו.”  

הפודקסט Powering Innovation של Vicor יציג פרק חדש מדי חודש. המאזינים יוכלו ליהנות מרעיונות חדשים בתחום החישמול, אתגרי אספקת מתח, ארכיטקטורות מתח יצירתיות, וכן עניינים הקשורים לשרשרת האספקה ולאתגרים בחיים האמיתיים.

את הפודקסט Powering Innovation ניתן להוריד מכל ספקי הפודקסטים המוכרים, כולל Sportify, ‏Apple Music, ‏Google Podcasts ועוד.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות