חדשות היום

Harman ופרארי ישתפו פעולה כדי לתגבר את חוויית הנוסעים במכוניות מותג הרכב היוקרתי

השותפות הטכנולוגית נועדה  לשילוב הטכנולוגיות של HARMAN בכל קווי רכבי פרארי העתידיים שייצאו לשוק – כולל גם מכוניות המרוצים של פרארי שיקחו חלק במירוצי הפורמולה 1. מיכל גבע, מנכ״לית Harman ישראל: אם בעבר מערכת ההנעה של הרכב היו גורם מבדל עבור מותגי הרכב, כיום אחד הגורמים המבדלים המרכזיים  הוא החוויה בתוך תא הנהג

Harman, חברה בת בבעלות מלאה של Samsung Electronics, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות למכוניות מקושרות ופתרונות IT אחרים, הודיעה על שותפות רב-שנתית עם חברת רכבי היוקרה פרארי שתתמקד בשילוב הדור הבא של טכנולוגיות להעשרת ״חוויות״ הנוסעים במכוניות העתיד הקרוב.  במסגרת ההסכם, תמנף פרארי את חידושי החומרה והתוכנה של פתרון Harman Ready Upgrade כדי לספק חוויות חדשות ממוקדות נהג ונוסעים בכל קו מכוניות הדור הבא של פרארי. השותפות חלה גם על מכוניות המרוצים של פרארי והיא תכנס לתוקפה כבר מעונת הפורמולה 1 הראשונה של שנת 2023.

השותפות עם פרארי מסמנת את אבן דרך נוספת במסע של Harman  להפוך לספקית האלקטרוניקה המובילה לרכב המובילה ב׳ייצור׳ חוויות לנוסעים. המהפך הזה הואץ באחרונה עם חשיפת שישה מוצרים חדשים במהלך CES 2023, המספקים יתרונות של בטיחות, רווחה, בידור וקישוריות לרכב – כולל Harman Ready Upgrade, חבילת מוצרים שמפחיתה משמעותית את זמן היציאה לשוק של תכונות רכב חדשות ואת העלות עבור יצרני רכב – ומאפשרת לצרכנים לשדרג בקלות את חוויות הרכב שלהם. Ready Upgrade הופכת את המכונית למכשיר אלקטרוני מודרני שניתן לעדכן ולהתאים אישית עם תכונות ושירותים חדשים בכל עת – בדומה לסמארטפון – וכל זאת ללא השקעה מיוחדת בפיתוח תוכנה ייעודי.

״הציפיות של רוכשי המכוניות – ובעיקר מכוניות היוקרה – השתנו דרמטית״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית Harman ישראל. ״אתה רוכש כיום סמארטפון באלף דולר ואז אתה רוכש מכונית שהיא, במקרה הטוב, פי מאה יותר יקרה ואתה מצפה שהיא תהיה חכמה לפחות כמו הטלפון שלך ותספק את אותה חוויה דינמית שיש לך עם הנייד. אם בעבר מערכת ההנעה של הרכב (רכיבים כמו מנוע, רכיבי תמסורת, ציריות וכד׳ שדאגו לתנועה של הרכב) היו גורם מבדל עבור מותגי הרכב, כיום אחד הגורמים המבדלים המרכזיים  הוא החוויה בתוך תא הנהג. וכאן אנו נכנסים לתמונה: אנו יכולים להציע חוויות מבוססות סאונד ווידאו כמו גם קישוריות שמביאה טונות של תכנים לתוך האוטו״, היא אומרת, ״וכאן הצוות בישראל משחק תפקיד חשוב״.


קרדיט תמונת כותרת: הרמן

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות