חדשות היום

Expleo פותחת לראשונה משרד בישראל ותספק שירותי הנדסה לתעשייה הבטחונית

אקספלאו מביאה לתעשייה הבטחונית בישראל את טובי המומחים הטכנולוגיים והידע ההנדסי המתקדם בעולם, ומציעה שירותים גמישים ויעילים הנשענים על תשתית בינלאומית ענפה    

Expleo, חברת הנדסה, טכנולוגיה וייעוץ גלובלית המתמחה באספקת שירותים לתעשייה הבטחונית, תעשיית התעופה, הרכב, האנרגיה והפיננסים, פותחת לראשונה משרד בישראל, במתחם העסקים Greenwork ביקום.

Expleo תתמקד באספקת שירותי הנדסה לתעשיית הבטחון והתעופה הישראלית, בתקופה זו בה נרשם גידול משמעותי בהיקף המכירות של החברות הבטחוניות הישראליות על רקע הביקוש העולמי הגובר, בין היתר בשל המלחמה המתמשכת באוקראינה.

עם פתיחת המשרד בארץ, Expleo מאפשרת לתעשייה הבטחונית בישראל גישה ישירה למאגר של למעלה מ 17,000 מהנדסים ומומחים טכנולוגיים מנוסים בהודו, צרפת, אנגליה, גרמניה ומדינות רבות נוספות בעולם.

Expleo מציעה לתעשייה הישראלית את הידע הנרחב שלה בכל תחומי ההנדסה החל מהנדסת מערכות, פיתוח תוכנה, תכן מכני וחשמלי, ייעול הייצור, ביצוע בדיקות ורישוי מוצרים וכן יכולות טכנולוגיות מתקדמות בתחומי ה Data, AI והסייבר.

גור כהן, VP מכירות ופיתוח עסקי ב Expleo, המוביל את הפעילות בישראל, אמר: “בתור חברה בינלאומית ותיקה ומובילה, Expleo כבר מספקת שירותי הנדסה לתעשייה בארץ מזה 15 שנה, כולל ביצוע של מספר פרוייקטי הנדסה מוצלחים עבור התעשייה הבטחונית הישראלית. כעת, עם הפתיחה הרשמית של משרד מקומי בישראל, נוכל להרחיב באופן משמעותי את היקף התמיכה שאנו מספקים לתעשייה הבטחונית הישראלית, ולתת מענה מלא, מהיר ויעיל לצורך ההולך וגדל של התעשייה בארץ במהנדסים מנוסים.”

ג’ף הויל (Jeff Hoyle), EVP Global Aero, Space and Defence בחברת Expleo, אמר: “הצורך של תעשיית הבטחון והתעופה בשילוב הייחודי של מהנדסים ומצויינות טכנולוגית ש Expleo  מציעה הולך וגדל בכל העולם, ונובע בין היתר מהדרישה לייעל את תהליכי התכן והייצור, לקצר את זמני ביצוע הפרוייקטים ולעמוד בתקנים הכי מחמירים. פתיחת המשרד בישראל הינה מהלך אסטרטגי עבור Expleo, שיאפשר לנו לקחת חלק בשוק הבטחון והתעופה הישראלי שממשיך לצמוח ולגדול”. 

לפרטים נוספים אודות Expleo והשירותים שהיא מציעה בתחומי הבטחון והתעופה, ניתן לבקר באתר החברה: www.Expleo.com


קרדיט צילום: Expleo

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות