חדשות היום

ג׳וניפר נטוורקס מרחיבה את שיתוף הפעולה עם IBM ומיישמת פתרונות אוטומציה חכמה לרשתות רדיו

שיתוף הפעולה יאפשר לבדוק פתרונות חדשים לדמוקרטיזציה של רשתות רדיו, שתאפשר חוויית משתמש יוצאת דופן בסלולר

ג׳וניפר נטוורקס (NYSE:JNPR) המובילה ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית הודיעה היום על הרחבת שיתוף הפעולה עם IBM ושילוב בין יכולות אוטומציית הרשת של IBM יחד עם טכנולוגיית O-RAN Open Radio Access Network)) וטכנולוגיית ה-RAN (Radio Access Network) של ג’וניפר. שיתוף הפעולה יספק פלטפורמת ניהול מאוחדת ל- RAN  שתשתמש באוטומציה חכמה כדי לעזור לספקי תקשורת סלולרית (CSPs) למקסם רווחים, להתייעל ולהגדיל את ההשקעות שלהם ברשתות הדור הבא, זאת על-מנת לספק חוויות טובות יותר למשתמשי הסלולר.

בעוד שספקי תקשורת סלולרית ברחבי העולם ממשיכים לפרוס את רשתות ה-5G ואת רשתות הדור הבא שלהם,  הם ממשיכים לחפש אחר פתרונות אוטומציה לרכיבי RAN,  כדי למקסם רווחים ולייעל השקעות ברשתות הדור הבא.  טכנולוגיית ה-RAN הופכת יותר ויותר חשובה כדי לעזור ולחבר את מספרם ההולך וגדל של מכשירים ניידים על-ידי שימוש ברכיבי משנה תוך הגדלת מגוון הספקים והימנעות מנעילות. ספקי תקשורת סלולרית מחפשים פתרונות ושותפים שיסייעו להם בטרנספורמציה מלאה של טכנולוגיית ה-RAN  כדי לעמוד בדרישות המשתנות.

ההסכם החדש יתבסס על שיתוף הפעולה הקיים בין שתי החברות, ויכלול, בין היתר, את טכנולוגיית ה-RIC (RAN Intelligent Controller) של ג’וניפר עם הטכנולוגיה של IBM לאוטומציית רשתות, Cloud Pak, מתוך כוונה לייצר פתרון משולב ואוטומטי של RAN ו- O-RAN. המטרה של פתרון זה תהיה להציע אוטומציה מקצה לקצה של פריסת רשתות מאובטחות מסוג 5G  – משלב ההקצאה, דרך אימות ופריסה, ניטור והבטחת SLAs בזמן ההרצה, באמצעות אימוץ ושילוב טכנולוגיית ה-RIC וה-Slice-aware של ג’וניפר עם ה-Cloud Pak® לאוטומציית רשת של IBM.

אנדרו קווארד , מנכ”ל רשתות מוגדרות בתוכנה, IBM, אמר: “אנו שמים לב שספקי שירותי התקשורת פונים לטכנולוגיות ענן ואוטומציה חכמה כשהם מחפשים לבנות רשתות פתוחות הניתנות להרחבה של הדור הבא, זאת על-מנת לספק חוויית משתמש טובה יותר עבור משתמשי הקצה. אנו מקדמים חדשנות עם שותפים כמו ג׳וניפר נטוורקס, שיחד איתם הערך של  Cloud Pak® לאוטומציית רשתות יכול להשיא ערך ולהוות פתרון נרחב ללקוחותינו המשותפים הזקוקים לרשתות רדיו פתוחות, מרובות ספקים ובנות-קיימא כלכלית.”

קונסטנטין פוליכרונופולוס, סגן נשיא Group Vice President, 5G & Cloud Networking ג׳וניפר נטוורקס, אמר:  “טכנולוגיית ה-O-RAN מאפשרת מעבר לסביבה פתוחה, חכמה וניתנת לתכנות, ומביאה עמה בשורה חדשה בפוטנציאל הטמון בשירותים ניידים מונעי יישומים חדשניים, המאפשרים מקורות הכנסה חדשים ל-SP ברחבי העולם. בכדי לממש את הפוטנציאל, טכנולוגיית ה-RIC של ג’וניפר עוצבה כפלטפורמה פתוחה הפועלת בהדדיות ותומכת בקלות בפתרון האוטומציה RAN. שילוב הטכנולוגיה של ג’וניפר עם ה-Cloud Pak® של IBM לאוטומציית רשת, מהווים פוטנציאל למיקסום רווחים עבור ספקי השירותים.”

ניתן למצוא מידע נוסף בקישור:

Juniper Networks: Open RAN

RIC: Unlocking the True Potential of O-RAN


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות