חדשות היום

חברת אלסייט מאור יהודה חתמה עם מפעל ניסטק צפון במעלות הסכם לייצור אלפי התקני תקשורת מתקדמים לרחפנים הכוללים בינה מלאכותית בסכום כולל של כ- 3 מיליון ₪

חברת ההייטק אלסייט (ELSIGHT) מאור יהודה, המפתחת פתרונות תקשורת מתקדמים לרחפנים, חתמה על הסכם עם קבלנית הייצור ניסטק (Nistec) שתייצר עבורה אלפי התקני תקשורת לרחפנים, אשר ישווקו ברחבי העולם.

המוצר אותו פיתחה אלסייט הנקרא היילו (Halo) מאפשר לרחפנים ולכלים בלתי מאוישים לפעול מעבר לטווח הראיה (Beyond Visual Line of Sight, BVLOS) על ידי שיתוף של 4 רשתות סלולריות, רדיו (RF) ולווין (SatCom) לתוך חיבור אחד רצוף ומאובטח. הטכנולוגיה שפיתחה החברה, מאפשרת שליטה מלאה על הרחפן/כלי בלתי מאויש ויוצרת קישור ישיר בין הרחפן/כלי בלתי מאויש לבין עמדת השליטה והבקרה, משל חיברו כבל רשת וירטואלי ביניהם. לHalo  כרגע יש מעל ל- 99.98% חיבוריות ללא ניתוקים או קטיעות

הטכנולוגיה כוללת רכיב בינה מלאכותית AI שפותח ע”י אלסייט אשר מנטר מספר פעמים בשנייה את עוצמת הרשתות השונות וכך משפר משמעותית את יציבות וביצועי הרשת. המערכת מסוגלת לשכפל, לפצל ולהעביר את הנתונים דרך מספר אפיקים שונים ולחבר אותם חזרה שוב בנקודת היעד כדי לוודא שהנתונים המועברים מ/אל הרחפן או עמדת הבקרה יגיעו בשלמותם.

מפעל האלקטרוניקה ניסטק צפון במעלות ייצר עד כה כ-250 מערכות מסוג היילו. ההזמנה כוללת את ייצור המעגל האלקטרוני, בדיקת חשמלית של ההתקן והשלמת הרכבתו כמכלול מלא ללקוח הסופי. כעת קיבלה ניסטק התחייבות לעוד כ-2000 מערכות שיסופקו לאלסייט במהלך השנתיים.

“אנו מודים לחברת אלסייט על הבחירה בניסטק צפון כיצרן שלהם” מסר ווספי ארמז מנכ”ל מפעל ניסטק צפון “אנו נערכים בימים אלו להגדלת יכולת הייצור עבור אלסייט במפעל וזאת לאור הצפי שקיבלנו לגידול בכמויות האספקה.”

“אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת ניסטק צפון” מסר יואב אמתי מנכ”ל אלסייט “החברה מייצרת לנו בטחון ביכולת להרחיב את פעילותינו ובכך אנחנו יכולים להיות מרוכזים בהמשך פיתוח המוצר והשוק. ניסטק צפון מאפשרת לנו את הגמישות, היציבות ומעל הכל האיכות שאנו צריכים משותף ייצור.”

חברת אלסייט נסחרת בבורסה האוסטרלית לפי שווי של 46.6 מיליון דולר אוסטרלי ולה לקוחות בכל יבשת בעולם.


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות