OLogic משבחת את מודולי ההספק עתירי-הצפיפות שיניעו את המהפכה הרובוטית הנוכחית

Vicor Corporation, החברה המובילה במודולי הספק עתירי-ביצועים מראיינת את  OLogic, חברת תכן ופיתוח המציעה שירות מלא בתחום הרובוטיקה, בפודקאסט Vicor Powering Innovation. OLogic מסייעת בתכן של מגוון רחב של מוצרים רובוטיים ומוצרים לצרכנים וכן מכשירים אלקטרוניים מסחריים.  חברה זו הממוקמת בעמק הסיליקון היא יועצת מובילה בתחום התכן הרובוטי, ומסייעת למותגים גלובליים ולרבות מחברות ההזנק החדשניות ביותר כיום בתחום הרובוטיקה כיצד להאיץ את משך הזמן של מוצריהן לשוק.

מנחה הפודקאסט, רוברט גנדרון, סגן נשיא תאגידי של Vicor לפיתוח מוצרים, משוחח עם טד לרסון, מנכ”ל OLogic, כדי להכיר טוב יותר את האופן שבו חברת התכן וההנדסה הזו, עם סל מוצריה הרחב, הופכת רעיונות למוצרים רובוטיים תוך התמקדות ספציפית בייצור רובוטים מתניידים.

לרסון מספר על תחילת דרכה של OLogic. “Hasbro הייתה לקוחת הייעוץ הראשונה שלנו,” מספר לרסון על ימיה הראשונים של החברה. “במשך הזמן עבדנו איתם על המון פרויקטים.  ואז התרחבנו לתחומים אחרים של מוצרי אלקטרוניקה וצעצועים לצרכנים, דבר שהוביל לרובוטים שגודלם רק הלך והתרחב… והיום כבר יש לנו הרבה רובוטים מתניידים.”

“OLogic היא חדשנית אמיתית בתחום שלה, היא מספקת שירות יוצא-מהכלל לחברות שפיתחו רעיונות חדשניים ויצירתיים שהן רוצות להביא לשוק,” סיפר גנדרון. “טד מסביר כיצד צפיפות הספק גבוהה וטכנולוגיית המרת הספק פורצת-דרך הקלו לאין שיעור על האופן שבו הוא מייצר את מערכות ההספק שלו. המומחיות של OLogic היא פשוט להפוך רעיונות של מדע בדיוני למציאות.”

הפודקאסט של Vicor Powering Innovation זמין עם פרקים חדשים שמפורסמים מדי חודש. המאזינים יוכלו ללמוד על אתגרי ההספק הקשוחים ביותר בשוק כיום, ועל רעיונות חדשים בתחום החשמול, ארכיטקטורות הספק יצירתיות ואתגרי תכן מהעולם האמיתי.

את הפודקאסט Vicor Powering Innovation ניתן להוריד מכל ספקי הפודקאסטים המוכרים, כולל Sportify, ‏Apple Music ו-Google Podcasts.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות