SentinelOne ו-Wiz מכריזות על שותפות בלעדית לאבטחת ענן מקצה לקצה

חברות אבטחת הסייבר המובילות משתפות פעולה כדי לשפר את אבטחת הענן של לקוחותיהן

סנטינל וואן, פלטפורמת אבטחת הסייבר האוטונומית, הכריזה היום על שותפות בלעדית ואסטרטגית עם Wiz, החברה המובילה באבטחת ענן. באמצעות השותפות האסטרטגית, יציעו כעת השתיים את היכולות המשולבות של פלטפורמת ההגנה על יישומי ענן (CNAPP) של Wiz לצד פלטפורמת הגנת עומסי עבודה בענן (CWPP) של SentinelOne לארגונים בכל הגדלים ויציידו לקוחות בפתרון אבטחת ענן מהסוג הטוב ביותר. הפתרון המשולב מספק יכולות מעולות לזהות, למנוע, לחקור ולהגיב לאיומי אבטחה בענן, מה שמאפשר להם להפחית באופן דרמטי את הסיכון שלהם.

שותפות זו מפגישה שתיים מהחברות המהימנות, החדשניות והעתידניות ביותר בתעשיית אבטחת הסייבר. ההצעות המשותפות יספקו ללקוחות נראות והגנה משופרת על עומסי העבודה בענן, רכש יעיל ופריסה פשוטה, מה שיאפשר להם לאבטח טוב יותר את תשתית הענן ועומסי העבודה שלהם מבלי לפגוע במהירות או בזריזות של צוותי פיתוח האפליקציות שלהם.

“אנו נרגשים להכריז על השותפות שלנו עם Wiz”, אמר תומר ויינגרטן, מנכ”ל SentinelOne. “השילוב של ה-CWPP וה-CNAPP הטובים ביותר כיום בשוק, מביא את פתרון האבטחה בענן הטוב ביותר, שכל החברות דורשות כדי לאפשר להם לאבטח טוב יותר את מסע הטרנספורמציה הדיגיטלית של הארגון שלהם.”

“אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם SentinelOne כדי להעצים עסקים, לבנות ולחדש מהר יותר ובטוח יותר בענן. על ידי שילוב של שתי פלטפורמות האבטחה המובילות, הלקוחות זוכים לנראות ויכולות פעולה בהקשר רחב, כדי לפתור את אתגרי האבטחה המורכבים ביותר שלהם ממניעה לתגובה בפשטות, מהירות ודיוק חסרי תקדים”, אמר אסף רפפורט, מנכ”ל Wiz.

השותפות בין SentinelOne ו-Wiz מאפשרת לשני מובילי טכנולוגיה בעלי חזון לעבוד יחד כדי להגדיל את ערך הלקוח. על ידי שימוש בפתרונות המובילים בשוק המוצעים על ידי SentinelOne ו-Wiz, לקוחות יכולים לקבל נראות מלאה של התשתית שלהם המתארחת בענן, לזהות ולתקן במהירות נתיבי התקפה למשאבים קריטיים ולמנוע איומים עם הגנה מקיפה בזמן ריצה על עומסי העבודה שלהם בענן. בזכות הסינרגיה בין הפתרונות צוותי אבטחה יכולים לראות בקלות את התמונה המלאה כדי למצוא בעיות ולתקן אותן הרבה יותר מהר מאשר פתרונות עצמאיים מתחרים.


בתמונה: תומר וינגרטן, מייסד ומנכ”ל סנטינל וואן.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות