חדשות היום

תא”ל (במיל’) רועי ריפטין מונה למנכ”ל חברת אקסון ויז’ן

תא”ל במיל’ רועי ריפטין, ששימש כקצין תותחנים ראשי, מונה למנכ”ל חברת אקסון ויז’ן, חברה בטחונית המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות בינה מלאכותית עבור פלטפורמות בטחוניות.

ריפטין (55), שימש קודם לכן כמנכ”ל החברה הבטחונית ניר אור מקבוצת אימקו. הוא בעל תואר ראשון במשפטים מהמכללה למנהל, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במדע המדינה מאוניברסיטת חיפה.

תא”ל (במיל’) רועי ריפטין: “אני מודה על האמון שניתן בי וגאה לעמוד בראש חברת אקסון ויז’ן, ספקית מובילה של פתרונות בינה מלאכותית שמשנים את המציאות בשדה הקרב, ומאפשרים לכוחות לתפקד בצורה אופטימלית בזמן לחימה. עם אנשים מוכשרים המפתחים טכנולוגיות יחודיות ומתקדמות, אקסון ויז’ן לוקחת חלק משמעותי במהפכה הטכנולוגית שמגדירה מחדש את שדה הקרב העתידי”.

חברת אקסון ויז’ן מפתחת פתרונות המבוססים על בינה מלאכותית, ומאפשרים להגביר את השרידות והקטלניות של פלטפורמות צבאיות וצוותי קרב, באוויר בים וביבשה. הפתרונות של החברה מאפשרים למקסם את התפקוד של המפקדים והמפעילים ולספק לצוות הלוחם מידע מעובד ומעודכן בזמן אמת, לשם קבלת החלטות מיטבית ושיפור המודעות המצבית. פתרונות החברה משמשים את צה”ל וכוחות נוספים ברחבי העולם.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות