חדשות היום

IBM רכשה את Polar Security הישראלית

ענקית המחשוב IBM הודיעה היום כי רכשה את Polar Security, חברה המסייעת לחברות וארגונים לגלות, לנטר ולאבטח מאגרי נתונים בענן ותוכנה כשירות (SaaS) באופן רציף.

Polar Security, שנוסדה בינואר 2021, היא חלוצה בתחום (data security posture management – DSPM) – ענף בתעשיית אבטחת סייבר החושף היכן מאוחסנים נתונים רגישים, למי יש גישה אליהם, וכיצד נעשה בהם שימוש, ומזהה נקודות תורפה בעמדת האבטחה הבסיסית, לרבות מדיניות אבטחת המידע, ההגדרות או השימוש בנתונים. Polar Security מספקת דוחות המצביעים על סיכוני האבטחה הדחופים ביותר והפרות מדיניות אבטחת המידע, וכן מספקת ניתוח של הגורמים הבסיסיים והמלצות מעשיות לטיפול בהם. תנאי הרכישה לא נחשפו.

IBM מתכננת לשלב את טכנולוגיית ה-DPSM של Polar Security בתוך משפחת מוצרי אבטחת המידע Guardium כדי לספק לצוותי אבטחה פלטפורמת אבטחת נתונים המשתרעת על פני כל סוגי הנתונים בכל מיקומי האחסון – SaaS, בשרתי הארגון או בתשתיות ענן ציבוריות.

זוהי הרכישה החמישית של IBM בשנת 2023. בשנים קודמות רכשה יבמ מספר חברות ישראליות (או כאלה שנוסדו בידי ישראלים) כגון Trusteer, XIV, Guardium, EZSource, Databand.ai ואחרות.

שי בנאים, מנכ”לIBM  ישראל, אמר: “הוספת הטכנולוגיה של פולאר סקיוריטי לפורטפוליו פתרונות אבטחת המידע של IBM מעניק רובד חשוב של שקיפות על הדאטה הארגוני – הדלק שמניע את העולם הדיגיטלי – ומשדרג את הדרכים להגן עליו בכל מקום בו הוא שוכן. טכנולוגיה ופתרונות מתקדמים של IBM מגנים כיום על מידע ארגוני של רבבות חברות, ביניהן כמה מהמובילות בעולם בתחומי הפיננסים, התעשייה, התשתיות, התעופה והאנרגיה, ומעצבים את הדור הבא של אבטחת המידע”.

“ככל שחברות מעבירות כמויות נרחבות מהנתונים שלהן לענן הציבורי ולאפליקציות SaaS, כך הן פחות יכולות לראות ולדעת היכן נמצא מידע רגיש שלהן, מי יכול לגשת לאותו מידע ולאן המידע הזה בדיוק הולך. זהו שילוב קטלני שמקשה מאוד למנוע פריצה וגניבת מידע או הפרות של הנחיות אבטחת המידע” אמר גיא שני, מנכ”ל פולאר סקיורטי. “אנחנו נרגשים לשלב כוחות עם IBM, לה יש מערך נרחב של פתרונות אבטחת מידע ברמה עולמית. כחלק מהפורטפוליו של IBM נוכל לספק פתרון אמיתי לאבטחת מידע מהדור הבא בענן, ביישומי SaaS ובשרתים הארגוניים”.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות