התעשייה האווירית וחברת BEL ההודית ישתפו פעולה באספקת מערכות הגנה אווירית לטווח קצר

Navaratna Defence PSU Bharat Electronics Limited  (BEL), החברה היצרנית המובילה בהודו של מוצרי הגנה אלקטרונית ומערכות, והתעשייה האווירית (תע”א), חברת הביטחון והחלל המובילה בישראל, חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה באספקת מערכות הגנה אווירית לטווח קצר עבור צבא הודו.

השותפות בין החברות היא שלב חשוב נוסף בביסוס היחסים בין שתי החברות אשר להן היסטוריה ארוכה של קשרים. BEL ותע”א מעורבות בשורת תוכניות משותפות עבור צבא הודו, ובמסגרת מזכר ההבנות החדש יספקו החברות לצבא ההודי פיתרון בנושא הגנה אווירית בטווח קצר.

בתע”א וב-BEL בטוחים כי שיתוף הפעולה הזה ימנף את היכולות הסינרגטיות החברות. מזכר ההבנות מנוסח ברוח Atmanirbhar Bharat (הודו המסתמכת על עצמה) ותואם את מדיניות Make in India של הממשלה ההודית.

יושב ראש ומנהל בפועל של BEL, בהאנו פרקאש סרווסטאבה, , אמר: “BEL רואה בתעשייה האווירית שותפה אסטרטגית חשובה ביותר. מזכר ההבנות עליו חתמנו צפוי להגביר את שיתוף הפעולה בין שתי החברות בתחום מערכות להגנה אווירית. לשיתוף הפעולה בינינו שמור תפקיד משמעותי באספקת מערכות הגנה אווירית לכוחות ההגנה של הודו והוא משקף מעורבות משמעותית של התעשייה ההודית”.

מנכ”ל התעשייה האווירית, מר בועז לוי, אמר: “ל-BEL ולתע”א שותפות מאוד מוצלחת בתחום ההגנה האווירית בהודו. יחד אנו מספקים לצבא ההודי יכולות הגנה אווירית ברמה גבוהה מאוד המהווה מענה לצרכים המבצעיים המחמירים שלהם ולצד זאת תואם לדרישות ‘Make in India’ של ממשלת הודו. אך טבעי כי נרחיב את שיתוף הפעולה הזה גם לתחום הטווח הקצר, ואנו בטוחים ששיתוף הפעולה הזה ימשיך לשאת פירות ולספק מענה איכותי לצרכיהם של הכוחות המזוינים של הודו”.


אירוע החתימה  (קרדיט: תע”א)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות