חדשות היום

DigiKey‏ הוסיפה 300 ספקים חדשים במחצית הראשונה של שנת 2023‏

ספקים בולטים כוללים את Alps Alpine, Ambiq Micro, Amphenol LTW, HELUKABEL ,Zettle Magnetics

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה”ב, 29 באוגוסט 2023

DigiKey‏, מפיצת סחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, הודיעה כי היא הרחיבה משמעותית את הפורטפוליו שלה בשני הרבעונים הראשונים של שנת 2023 על ידי הוספת 300 ספקים חדשים בכל עסקי הליבה, DigiKey Marketplace‏ ובתוכנית ביצוע ההזמנות Fulfilled by DigiKey‏.

“DigiKey‏ מתמקדת בהוספת הטכנולוגיות החדשות והחדשניות ביותר כדי לשאת את המבחר הרחב ביותר עבור קהילת המהנדסים”, אמר מייק סלייטר, סגן נשיא לפיתוח עסקי גלובלי של DigiKey‏. “בנוסף, אנו מנתחים באופן מתמיד את תמהיל הספקים שלנו כדי למלא פערים טכנולוגיים ולספק לקהילת המהנדסים העולמית טכנולוגיות העומדות בתקנות במקומות שלהם בהתאמה”.

כמה מהספקים החשובים שנוספו לפורטפוליו DigiKey עד כה בשנת 2023 כוללים את Amphenol LTW,  את Alps Alpine ‏, Ambiq Micro‏HELUKABEL‏ ו-Zettler Magnetics‏. הספקים הוותיקים גם ממשיכים להרחיב את ההיצע שלהם על ידי הוספת מוצרים חדשים מחטיבות שונות. DigiKey מתרחבת במהירות במרחב התעשייתי, פקדים, חיישנים, מנועים ומוצרים מתקדמים באוטומציה תעשייתית.

DigiKey היא מפיצה מורשית של רכיבים אלקטרוניים של יותר מ-2,400 ספקים מובילים-בתעשייה, המבטיחה למהנדסים, מתכננים, אנשי מקצוע בתחום הרכש ויוצרנים שהמוצרים שהם מזמינים הם אותנטיים ומגיעים ל-DigiKey  ישירות מהיצרן.

החברה גם ממשיכה להרחיב את מגוון המוצרים והספקים שלה בקטגוריות מוצרים חדשות עם תוכנית DigiKey Marketplace‏ שלה, מקור יחיד עבור כל ההיבטים של חדשנות טכנולוגית, כולל לוחות PCB חשופים, אוטומציה תעשייתית, בדיקות ומדידות, פתרונות IoT ולמעשה כל הדברים הקשורים וסמוכים לחדשנות טכנולוגית, הכול באמצעות חווית קנייה ייחודית.

על ידי שימוש במחסן ובמרכז הלוגיסטי המתקדם של DigiKey, תוכנית ביצוע ההזמנות Fulfilled by DigiKey‏ מביאה את היכולות של מחסן PL3 ביחד עם בסיס לקוחות ותיקים עולמי ואתר אינטרנט לביצוע הזמנות וטרנסאקציות עולמיות לפי-דרישה עבור שיווק, מכירה , איסוף, אריזה ומשלוח מוצרים מספקים ברחבי העולם.

לפרטים נוספים על הספקים בפורטפוליו של DigiKey אנא בקרו באתר האינטרנט של DigiKey


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות