חדשות היום

גילת זכתה בהזמנת המשך בהיקף של 10 מיליון דולר ממחלקת ההגנה בארה”ב

גילת תספק טרמינלי DKET 3421 נוספים לרשתות תקשורת לוויינית ניידות וקלות לפרישה

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי DataPath, אחת מהחברות הבנות של החברה בארה”ב קיבלה הזמנת המשך בהיקף של 10 מיליון דולר ממחלקת ההגנה (DoD) בארה”ב. הזמנה זו הינה עבור טרמינלי DKET 3421 הניידים המאפשרים את הגמישות, הנפח, הקישוריות והשליטה התפעוליים הנדרשים להבטיח קישוריות בכל מקום בעולם.

טרמינל ה-DKET 3421 תומך בפעילות של  multi-carrierעם ארכיטקטורת מודם הניתנת להרחבה (עד ל-32 מודמים), ושוקל פחות מ-2,300 ק”ג, דבר המאפשר ניוד קל באוויר, ביבשה או בים באמצעות מגוון רחב של כלי תעופה ורכבים. ה-DKET 3421 הניתן לפרישה בפחות משלוש שעות מספק רשת לוויין בממשק אחוד עם גמישות המאפשרת לעשות שימוש בלוויינים זמינים נוספים.

“הפתרונות שלנו מותאמים במיוחד לענות על הדרישות המבצעיות של ארגונים ממשלתיים וצבאיים. אנו גאים מאוד ביכולת העקבית שלנו לעמידה בציפיות של הלקוחות שלנו ואף להתעלות עליהן, והצוות שלנו עובד ללא הפסקה בכדי לספק פתרונות חדשניים למשימות קריטיות” אמר בארי ו. בוטס, סמנכ”ל מכירות ופיתוח עסקי ב-DataPath. “הזמנת ההמשך הזו הינה עדות לביצועים ולשביעות הרצון יוצאי הדופן שהפתרונות שלנו מביאים פעם אחר פעם.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות