חדשות היום

טאואר-ג’אז מעמיקה את שיתוף הפעולה עם ענקית שבבי התקשורת ברודקום

טאואר-ג’אז הודיעה היום על זמינות תהליך “H5”: טכנולוגית 300GHz SiGe מתקדמת וייחודית עבור תקשורת אופטית בקצב של 400Gbs (400GbE). הדרישה לעליה בקצב העברת הנתונים עולה בעקביות כל הזמן, בעיקר לאור האינטרנט של הדברים, ופלטפורמה זו של טאואר-ג’אז נותנת מענה טכנולוגי הכולל פתרון תהליכי מתקדם ביותר לדרישה זו.

תהליך ה-H5 מאפשר תכנון מעגלים בעלי צריכת הספק נמוכה במיוחד בקצב נתונים נמוך, או קצב נתונים גבוה במיוחד במוצרים חדשים ומתקדמים. טאואר-ג’אז עובדת בצמוד ללקוחותיה ומתאימה את יכולותיה לדרישותיהם העתידניות, ביניהם חברת Broadcom, ספקית, מתכנתת ומפתחת מובילה של מגוון רחב של פתרונות תקשורת בעולם הדיגיטלי והאנלוגי של מוליכים למחצה.

“טכנולוגית ה-SiGe  המתקדמת של טאואר-ג’אז אפשרה לנו לתכנן בהצלחה מעגלים אופטיים איכותיים במספר שווקים ואפליקציות במקביל, הכוללים גם פלטפורמת 400GbE,” אמר ד”ר פאוזי צ’אהוב, מנהל בכיר ביחידה למוצרי סיב אופטי ב-Broadcom Limited.

“אנחנו מעריכים מאוד את השותפות בשוק הנ”ל עם Broadcom ונמשיך להשקיע באופן מסיבי בטכנולוגית ה- SiGe כדי לתמוך בדרישות הדור הבא של לקוחותינו”, אמר ד”ר מרקו רקאנלי, סמנכ”ל בכיר ומנהל של היחידה העסקית RF& HPA בטאואר-ג’אז. “SiGe הפכה להיות הטכנולוגיה הנבחרת עבור רכיבי קצה של שידור-קליטה בתקשורת מהירה, שוק שממשיך לספק הזדמנויות חדשות ומעניינות עבורנו ועבור לקוחותינו”.

בתמונה: ראסל אלוואנגר, מנכ”ל טאוור ישראל

צילום : אמיל סלמן / ג’יני

תגובות סגורות