חדשות היום

חילופי מנכ”לים בחברת אבנט ישראל

חברת אבנט ישראל ערכה השבוע אירוע חגיגי של חילופי מנכ”לים. לאחר שנים רבות ומיום היווסדה שימש מר דני קורן כמנכ”ל החברה של אבנט ישראל והוביל אותה להישגים רבים לאורך השנים ומיצב אותה כאחת מחברות הפצת הרכיבים הגדולה בישראל כחלק מאבנט העולמית.

את קורן יחליף בתפקידו מר טל סגמן, אשר כיהן עד כה בתפקיד המשנה למנכ”ל בחברה. סגמן הצטרף לצוות המכירות של אבנט ישראל בשנת 2000 ומשם צמח בתפקידים שונים בחברה אשר במהלכן נודע בזכות אהבתו ומסירותו ללקוחות. כחלק מתפקידיו השונים היה אחראי על מיצוב החברה, על תודעת שירות גבוהה והקשר החזק מול הלקוחות. סגמן: “דני אומר שמנהל טוב צריך להקיף את עצמו באנשים טובים ובצוות מוצלח שיובילו להצלחה משותפת:  It’s all about people זו המהות של AVNET, כפי שדני הציג אותה, האמין וכך בנה את יסודותיה, התווה את מסלולה ואותה אני בוחר להמשיך במסע אשר יצאנו אליו יחד לפני כ-16 שנים, מסע של הצלחות ואתגרים.”  המינוי יכנס לתוקף החל מה-1.7.17.

דני קורן על המינוי: “המסר החוזר שלי היה תמיד: כל יום שאתה קם בבוקר, תחשוב מה אתה יכול לעשות יותר טוב ואם תתמיד – השמיים הם הגבול,  הסתבר שטל אהב את המסר. טל למד להיות איש המכירות הטוב ביותר, ויש על כך הסכמה רחבה בתעשייה שלנו וזו גם הסיבה שכבר לפני שנתיים הכרזתי עליו שבבוא היום הוא זה שיחליף אותי כמנכ”ל אבנט ישראל.”

באירוע אשר נערך בבית אנדרומדה, השתתפו בכירים מחברת אבנט העולמית, אבנט ישראל, שותפים וחברים קרובים.

 

בתמונה מימין לשמאל: דני קורן וטל סגמן.

תגובות סגורות