חדשות היום

לנובו חושפת את פורטפוליו מרכזי הנתונים הגדול ביותר בהיסטוריה שלה

לנובו חשפה אמש, בכנס Tech World Transform ובכנס ISC High Performance (ISC2017), פורטפוליו מרכזי נתונים מקצה לקצה, המאפשר ללקוחות לרתום את ‘מהפכת התבונה’ וליצור בסיס טכנולוגי חזק שתומך ביכולות המספקות אפשרויות לשינויים כמו אנליטיקת נתונים, מחשוב עתיר ביצועים, ענן היברידי, בינה מלאכותית ולימוד מכונה. לנובו, מתוך היבנות על מעמדה כמספר אחת בהיבט של שביעות רצון לקוחות ובאמינות בתחום שרתי ה-x86, הציגה את הפורטפוליו הגדול והמקיף ביותר שלה בתחומי השרתים, האחסון, התקשורת, התוכנה והשירותים למרכזי נתונים. זאת, באמצעות מערך חדש של מותגים שמטרתם לקחת את המובילות בשביעות הרצון של הלקוחות למקומות גבוהים אף יותר: ThinkSystemו-ThinkAgile.

“ההכרזות של היום מסמלות אירוע משמעותי במחויבות של לנובו לקידום חוויית הלקוחות במרכז הנתונים” אמר קירק סקאוגן, נשיא קבוצת השרתים בלנובו. “המובילות שלנו בשביעות הרצון של הלקוחות בתחום ה-x86 ובאמינות שרתי ה-x86, יחד עם המותגים החדשים ThinkSystem ו-ThinkAgile, והפורטפוליו החדש של פתרונות מרכזי נתונים של לנובו, מייצגים את פתרונות מרכזי הנתונים האמינים ביותר, הזריזים ביותר, ועם הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה. אנו בטוחים ביכולתנו לחזק את לקוחותינו ולספק מענה לכל אתגריהם העסקיים ולהפוך לכוח דיגיטלי מפרה בתעשיות  שלהם”.

לחשוב קדימה: לנובו ממציאה מחדש את  מרכזי הנתונים העתידיים

השנה חוגגת לנובו 25 שנות איכות, ביצועים ואמינות של ספינת הדגל Think. פתרונות מרכז הנתונים של לנובו ThinkSystem ו-ThinkAgile מספקים לארגונים משאבים זורמים שניתנים להתאמה לצרכים המתפתחים של העסק. לפי מחקר אחרון שביצעה IDC בקרב מנמ”רים ומובילים טכנולוגיים אמרו 72% מהמשיבים כי תמיכה בשינויים דיגיטליים ובצמיחה עסקית הן הסיבות המובילות בקבלת החלטות לגבי תשתית ה-IT. בשלוש השנים האחרונות התקדם תחום הענן ההיברידי באופן משמעותי, כשבמקביל ארכיטקטורות מוגדרות תוכנה ותשתיות אחודות הובילו לתזוזה בסטטוס קוו עבור תשתיות IT בעסקים הגדולים ביותר. בכדי להגיב לשינויים, לקוחות נדרשים להתמודד עם אתגרים הכוללים שינוי באסטרטגיות התשתית שלהם, וכן לחשוב כיצד להכשיר אותם כבר כעת באופן הטוב ביותר לקראת העתיד.

הפורטפוליו החדש לחלוטין של ,ThinkSystem המבוסס על מעבדי  Xeonהסקלביליים של אינטל, מביא תקני gold-standard  לתעשייה תחת מותג אחוד ויחיד שמקיף שרתים, אחסון ומערכות רשת. ThinkAgile הוא השם של פורטפוליו פתרונות מוגדרי תוכנה חדש לחלוטין שנבנה על היסודות של פלטפורמות ה-ThinkSystem של לנובו: הוא מתאים אותו לצרכים המשתנים של ה-IT תוך כדי הפחתת המורכבות והעלויות הנוצרות ב-IT המסורתי. שילוב הפורטפוליו של ThinkSystem עם זה של ThinkAgile אפילו טוב עוד יותר והוא מספק את העוצמה לה זקוקים הלקוחות כדי ליצור בסיס למרכז נתונים שמוכן לעתיד ומציע:

  • פשטות: לעתים קרובות מגלים הלקוחות שהמחיר עבור התקדמות טכנולוגית וקידום יכולות ה-IT הוא מורכבות שמובילה למבוכה. פורטפוליו פתרונות השרתים, האחסון והרשת החדש של ThinkSystem מאפשר ללקוחות להתייחס לאתגרים הללו, בכך שהוא מעניק להם את היכולת לפשט את תשתית ה-IT; זה מוביל להעצמת רמות השירות של הפעולות במרכז הנתונים אשר קשורות ישירות לצמיחה העסקית. בו בזמן, אנחנו מאמינים שלקוחות אינם צריכים לבחור בין טכנולוגיות שונות מתוך פחד להינעל על יצרן אחד או מתוך אי יכולת להתאים את הטכנולוגיה לשינויים בעומסי העבודה. פורטפוליו ThinkSystem, תוכנן כך שהוא יעבוד באופן חלק עם ההשקעות הקודמות של הארגון, מבלי שיהיה צורך בקביעת ארכיטקטורה חדשה לחלוטין למרכז הנתונים. לקוחות יוכלו  לצאת לדרך טכנולוגית חדשה מבלי להתחיל מחדש לחלוטין. ThinkSystem משלבת את הטוב של מערכות ה-Systemx הוותיקות של יבמ עם הזיכיון ThinkServer של לנובו לכדי פתרון יחיד הנבנה על היסטוריה של יותר מ-150 מבחנים שוברי שיאים של שרתי x86: מספר אחת בשביעות רצון הלקוחות ומספר אחת באמינות.
  • זריזות וגמישות: בסביבה התחרותית של ימינו, לקוחות צריכים להשתמש במהירות בתובנות מונעות מידע אשר מובילות לפעולה בכדי לעדכן אפליקציות. בנוסף, לחוויית המשתמש יש חשיבות עליונה לעסקים של ימינו ששואפים לחשוף יתרונות תחרותיים חדשים בשוק שהולך ונהיה צפוף יותר. הפורטפוליו ThinkAgile של לנובו מציע שילוב של פתרונות המתאימים עצמם לשינויים בצרכי ה-IT ושל העסקים ומספקים מהירות, ניהול מופשט ואת הזריזות של שירותי הענן תוך שמירה על השליטה והבקרה המוערכים מאוד של ה-IT המקומי. מדובר בפתרונות אשר בנויים, משולבים ונבדקים מראש ומספקים יכולות חדשות ומוצקות למרכזי הנתונים של הלקוחות, כולל ניהול מחזור חיים אוטומטי, הקטנת עלות הבעלות הכוללת והקטנת הצורך במשאבי IT בכדי לשמור על הפלטפורמה. פתרונות אלו כוללים את סדרת ThinkAgile SX עבור Azure Stack של מיקרוסופט, וכן פתרונות ברמת מארז ThinkAgile SX המשלבים רשתות עם פתרונות hyperconverged עבור חווית משתמש חלקה. ומכיוון שלנובו אינה משועבדת לפתרונות אחסון ורשתות מיושנים, הלקוחות יכולים להרגיש בטוחים שהם יכולים לנוע במהירות מלאה קדימה על פי הגדרות תוכנה, עם שילוב חלק של ההשקעות הישנות שלהם.
  • הכנה לעתיד מוכח: כשקצב החדשנות הטכנולוגית ממשיך להאיץ, לקוחות ידרשו ליותר ויותר גמישות כדי להתאים עצמם לשינויים ולהבטיח שהתשתית שהם מתקינים היום תישאר רלבנטית עבור הצרכים העתידיים שלהם. מתוך צרכים אלו תכננו לנובו את פתרונות ThinkSystem ו-ThinkAgile, כמו לדוגמה הפתרון עתיר הביצועים ThinkSystem SD530, התומך בעומסי מידע הנגרמים בגין אפליקציות ניתוח נתונים גדולים ועד מחשוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית וסביבות hyperscale הגדולות ביותר.

לנובו מחויבת לספק טרנספורמציה קלה עבור לקוחותיה וכן עבור התעשייה כולה, והיא שמחה להכריז על האספקה של אחת המערכות העוצמתיות ביותר – ובין הראשונות בעולם המבוססת על משפחת המעבדים Xeon Platinum של אינטל – למרכז מחשוב העל בברצלונה (BSC). מחשב העל MareNostrum 4 של BSC, אשר מריץ מטלות מדעיות ומחקר הנדסי, משלב 48 מארזים עם יותר מ-3,400 צמתים בהם מותקנים הדור הבא של מעבדי ה-Xeon של אינטל, וגם זיכרון מרכזי של 390 טרה-בייט. עוצמת השיא שלו תהיה יותר מ-11Petaflops/s וזה יאפשר למרכז לבחון ולנתח את הביצועים של ההתפתחויות העדכניות ביותר בשדה מחשוב העל.

“פלטפורמת ה-x86 ThinkSystem החדשה שהושקה מספקת לנו פי עשר יותר כוח מחשוב ממחשב העל MareNostrum הקודם, מה שמאפשר ל-BSC להמשיך בסוג המחקר המדעי אשר משפר את מאמצי האנושות לחפש ידע חדש ולהניע קדמה. הניסיון המשולב עם לנובו מטרתו להתגבר על האתגרים שלנו וכדי להשיג הצלחה, ואנחנו שואפים לשיתוף פעולה עתידי”, אמר סרגי ג’ירונה, מנהל פעולות, BSC.

“כשותף מפתח בתעשייה, יש לנו היסטוריה עשירה של שיתוף פעולה וחדשנות מובילת שינוי”, אמרה ליסה ספלמן, סגנית נשיא ומנכ”לית מוצרי Xeon באינטל. “הצגת הפורטפוליו החדש ThinkAgile ו-ThinkSystem של לנובו, אשר תוכנן לשימוש של מעבדי ה-Xeon הניתנים להרחבה של אינטל, מהווה הרחבה טבעית של המחויבות ארוכת השנים שלנו לספק ללקוחות פתרונות מרכז נתונים אמינים ומובילי תעשייה אשר יתמכו בלקוחות ויאפשרו להם לנצל עומסי עבודה מודרניים כמו בינה מלאכותית כדי לספק יכולות שירות ברמה עולמית בעסק באופן מקומי וגם בענן”.

זמינות

הפתרונות בפורטפוליו החדש ThinkAgile ו-ThinkSystem של לנובו יהיו לזמינים בקיץ 2017.

תגובות סגורות