חדשות היום

מיקרוסופט חתמה על הסכם לרכישת Hexadite

חברת מיקרוסופט חתמה על הסכם לרכישת Hexadite, חברה המספקת פתרונות אוטומטיים המזהים ומגיבים לתקריות ואיומי אבטחה. תנאי ההסכם טרם פורסמו.

סיכום הרכישה מהווה נדבך נוסף לעבודה של מיקרוסופט בסיוע ללקוחות מסחריים של Windows 10 לזהות, לחקור ולהגיב להתקפות מתקדמות על הרשתות שלהם באמצעות מערכת Windows Defender Advanced Threat Protection (WDATP). מערכת WDATP ממשיכה להוכיח את ערכה באיתור תקריות אבטחה חמורות, כמו התקפות יום אפס (Zero day), התקפות Ransomware, ואיומי סייבר מתקדמים נוספים.

מיקרוסופט מחזקת היום את יכולות ההגנה המתקדמת שלה על-ידי הוספת יכולות חקירה ותיקון אוטומטיות (remediation) מבוססות בינה מלאכותית (AI) ההופכות את יכולת התגובה והתיקון, למהירה ואפקטיבית יותר. עם Hexadite, מערכת WDATP תכלול יכולות אבטחה ותיקון מתקדמות ואוטומטיות לנקודות הקצה, תוך המשך הגידול המדהים באקטיבציה ושימוש  במערכת ה WDATP, המגנה כעת על יותר מ-2 מיליון מכשירים.

“החזון שלנו הוא לספק דור חדש של יכולות אבטחה, שיסייעו ללקוחותינו להגן, לזהות ולהגיב בנוף המתפתח והמשתנה של איומי הסייבר” אמר טרי מאיירסון, סגן נשיא וראש קבוצת Windows & Devices במיקרוסופט. “הטכנולוגיה והטאלנט ב-Hexadite ירחיבו את היכולות הקיימות שלנו ויאפשרו לנו להוסיף כלים ושירותים חדשים לפתרונות האבטחה הארגונית החזקים של מיקרוסופט”.

 

תחום ה-Security מעולם לא היה מאתגר יותר, שכן התקפות הסייבר נעשו מתקדמות וממוקדות יותר. ההערכה הרווחת היא שפרצות נתונים (data breaches) עלולות לעלות בין 12-17 מיליון דולר לכל אירוע, כתוצאה מאובדן פרודוקטיביות. בכדי לאפשר לעסקים ניצול מקסימלי במקום העבודה המודרני, תוך הגנה על הנכסים הגדולים ביותר שלהם, מיקרוסופט ממשיכה להשקיע באפשרויות טרנספורמציה דיגיטילית של עסקים ובאופטימיזציה של פעולות המשפרות את הפרודוקטיביות בסביבה מאובטחת.

Windows 10 היא הגרסה המאובטחת ביותר של Windows אי-פעם. עם השקעותיה המתמשכות בתחומי ה- Automating detection, זיהוי ותיקון, Windows 10 תמשיך לספק פתרונות ללקוחות כמו משרד ההגנה האמריקאי, Australian Department of Human Services, Kimberly-Clark, Mars Inc, קבוצת Crystal ועוד רבים אחרים.

מטה Hexadite ממוקם בבוסטון, וכן ישנו צוות חוקרים בתל-אביב. לאחר סגירת העסקה ולאחר תקופה של אינטגרציה, חברת Hexadite תיקלט במלואה אל תוך מיקרוסופט כחלק מקבוצת Windows & Devices.

תגובות סגורות