חדשות היום

קבוצת מר מודיעה על הרחבת ההנהלה הבכירה בדרום אמריקה

קבוצת מר, העוסקת במתן פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, מודיעה כי במסגרת הרחבת פעילותה בדרום אמריקה, מינתה החברה מנהלי פעילות חדשים בשתי מדינות באיזור.

המינויים מגיעים על רקע העמקת מאמצי השיווק והמכירות של החברה באמריקה הלטינית, ומציינים השלמה של סבב מינויים וחיזוק מצבת כוח האדם באזור, שתחילתו במינויו לפני שנה של שגב חוסטיק למנכ”ל מר מקסיקו, לאחר ששימש כסמנכ”ל הכספים של קבוצת מר כשמונה שנים. במקביל למינויים אלו, הרחיבה מר את פעילותה בשנה וחצי האחרונות גם במדינות מרכז אמריקה והקריביים.

כחלק מסבב המינויים כעת, מונה אורי סקלדניק למנכ”ל מר צ’ילה. טרום מינוי זה, שימש סקלדניק כמנהל הפריסייל של איזור דרום אמריקה בקבוצת מר, ותרם לפיתוח העסקי של הקבוצה בתחומי הרדיו, ה-In-building והתקשורת. פרננדו סניסה מונה למנכ”ל מר פרו. סניסה כיהן כמנכ”ל מר צ’ילה בארבע השנים האחרונות, בהן קידם את עסקי החברה בתחומי תשתיות התקשורת והרדיו במדינה.

ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר: “מיקוד מאמצינו בדרום אמריקה בשנה וחצי האחרונות, הכולל הרחבה של מערך השיווק בעשרות אחוזים, הביא לעלייה במספר הפרויקטים החדשים באיזור במחצית הראשונה של השנה. פרויקטים אלה כללו בין היתר הקמת תשתית אופטית לעיר חכמה, תשתיות תקשורת למתקנים בטחוניים ופרוייקטי סייבר. אורי סקלדניק ופרננדו סניסה תרמו רבות להרחבת עסקי קבוצת מר בתחומי התקשורת וכעת יוכלו לתעל את ניסיונם לפיתוח עסקי החברה בתחומי ה-HLS והסייבר בצ’ילה ובפרו, ולהמשך המומנטום החיובי במדינות אמריקה הלטינית.”

בתמונה:  ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר.

תגובות סגורות