חדשות היום

חברת iCount הישראלית הכריזה כי מעתה היא תאפשר לעסקים קטנים ובינוניים תשלום באמצעות המטבע הווירטואלי ביטקוין

רבות כבר נאמר על המטבע הווירטואלי – ביטקוין. אך דבר אחד ברור לכול- בשנים האחרונות הוא הופך יותר ויותר פופולארי בקרב שווקים רבים בעולם. עכשיו, גם בישראל. חברת iCount המתמחה בניהול עסקים בענן מכריזה על צעד יוצא דופן. “החלטנו שאנחנו עצמנו כחברה שנותנת שירותים, מכבדים ביטקוין. זה צעד ענק בעיניי”, מסביר מנכ”ל החברה מני מילשטיין ומוסיף “במקביל אנחנו כבר עובדים על פיתוח שיאפשר ללקוחות שלנו לגבות ביטקוין מלקוחות שלהם, ישירות כאמצעי תשלום בעמודי הסליקה במערכת iCount”.

iCount נותנת שירותים למעל ל-20 אלף עסקים קטנים ובינוניים, חברות ארגונים, מה שאומר כי בקרוב, פלח משמעותי מהשוק העסקי בישראל יקבל גישה מאוד נוחה לגבייה בביטקוין. מילשטיין: “מטבעות וירטואליים הופכים לחלק בלתי נפרד מהנוף העסקי שלנו בין אם אנחנו מבינים בדיוק מה המשמעות שלהם ובין אם לא. אני שומע כל הזמן על יותר ויותר עסקים שמכבדים את המטבעות האלה ועושה רושם שאפילו מטבעות אחרים מתחילים להיות מושפעים מהם”.

“ההחלטה לפתוח את האפשרות לשלם בביטקוין לא הייתה פשוטה. יש סיכוי שגישה זו תתקל בחסמים מצד הצרכנים, שכן לרבים עדיין יש חסם פסיכולוגי ועדיין לא נסמכים על מטבע ווירטואלי אולם זה רק עניין של זמן עד שהדבר יאומץ על ידי הכלל”, מוסיף מילשטיין. “בפועל כיום, כל עסק שמנוי למסלול האקספרס שלנו יוכל לבחור אם הוא רוצה לשלם באשראי או עם ביטקוין. אנחנו אפילו מציעים שלושה חודשים נוספים בחינם לכל מי שקונה מנוי באמצעות ביטקוין”.

המערכות האוטומטיות לניהול חשבונות החלו לתפוס תאוצה במגזר העסקי כבר לפני מספר שנים.  חברת iCount נחשבת לחלוצת התחום. היא נוסדה בשנת 2007, וממוקמת בפתח תקווה. באמצעות המערכת של החברה, כל עסק יכול ליהנות ממקום אחד שבו הוא מנהל גם את הלקוחות, גם את ההכנסות, גם את המלאי, גם עוקב אחרי הוצאות ומבצע עוד מגוון פעולות, וכל זה מבלי שצריך לשלם על אינטגרציות מורכבות ולנהל את המידע בכמה מקומות שונים. לחברה מעל ל-20,000 לקוחות במגוון רחב של ענפים. מעוסק פטור ועד חברות בע”מ, כולל מלכ”רים, שותפויות ואפילו חברות בחו”ל.

תגובות סגורות