חדשות היום

סמנכ”ל פיתוח חדש בחברת Redis Labs : איתי רז

חברת הביג הדאטה Redis Labs גייסה לשורותיה את איתי רז כסמנכ”ל פיתוח. רז בעל 17 שנות ניסיון בתחומי הטכנולוגיה. זה הסיבוב השני שלו בחברה – הוא היה אחד העובדים הראשונים בחברת רדיס לאבס ושימש בתחילה כסמנכ”ל מוצר. לאחר תקופה של שנה בה הקים סטארט-אפ משלו, הוא חוזר לחברה כסמנכ”ל פיתוח.

רז החל את הקריירה שלו בחברת רפאל ולאחר מכן הצטרף לחברת אינטל. הוא אף היה חבר בצוות ניהול המוצרים של מיקרוסופט העולמית, וסייע רבות בהשקת סביבת העבודה Azure. במהלך הקריירה שלו הוא עסק בפיתוח עסקי ומכירות בחברת הייעוץ האמריקניתNeudesic LLC  והיה פעיל בסטארט-אפ הישראלי BreezoMeter. הוא בעל תואר BSc במערכות מידע מהטכניון, ובוגר תואר שני במנהל עסקים מביה”ס למנהל עסקים קרנגי מלון (CMU) בארה”ב.

מנכ”ל החברה עופר בנגל בירך על ההצטרפות: “אין לי ספק שניסיונו הרב בעולמות הטכנולוגיה יתרום רבות לחברת רדיס לאבס”. עוד אמר “אנחנו שמחים להחזיר לשורותינו את איתי ובטוחים שהוא יהווה דמות משמעותית בהמשך ביסוסה של החברה וכן בפיתוח מתקדם של מוצרינו”.

רדיס לאבס הוקמה בשנת 2011 על ידי עופר בנגל ויפתח שולמן. החברה משרתת למעלה מ-70,000 חשבונות, בהם 7,400 ארגונים בינלאומיים. ובאחרונה הודיעה על סביב גיוס משמעותי.

 

תגובות סגורות