חדשות היום

מיזוג ראשון מסוגו בתעשיית התלת מימד הישראלית: חברת מפעיל רכשה את EASY3D

חברת מפעיל וEasy3D  הודיעו השבוע על חתימת הסכם, לרכישת Easy3D  על-ידי מפעיל ומיזוג פעילות התלת מימד של החברות.

חברתEasy3D   הינה חברה ישראלית המשווקת ומוכרת מדפסות תלת ממד וסורקים תלת מימדיים לתחום החינוך, ההנדסה, הרפואה ואדריכלות מזה 6 שנים והייתה מהראשונות לייבא לישראל את טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד השולחנית. בין מותגיה ניתן למצוא את מדפסות UP ו- AXIOM הפופולאריים בישראל לשוק החינוך, לשוק המקצועי ואף לשוק הביתי.

חברת מפעיל, אשר הוקמה לפני 75 שנה, מתמחה בהטמעה ושירות של מוצרים טכנולוגיים מתקדמים בעולמות ההדפסה והמחשוב. החברה מייצגת בישראל מספר מותגי הדפסה בתלת מימד מהמובילים בעולם כמו HP Ultimaker וDWS-. מדפסות אלו משמשות במגוון רחב של יישומים, מאבי טיפוס ועד ייצור בסדרות קצרות, בעולמות התעשייה, ההייטק, החינוך, הרפואה ועיצוב המוצר.

מיזוג מפעיל עם חברתEasy3D  , צפוי להעמיק את אחיזתה של חברת מפעיל בשוק ההדפסה בתלת מימד הישראלי ולהעניק לה יתרונות אסטרטגיים בשווקי ההנדסה, העיצוב, החינוך והרפואה. החברה מוסרת כי כתוצאה מהמיזוג יורחב סל המוצרים המוצעים ללקוחותיה והוא יכלול גם מנעד של סורקי תלת מימד מקצועיים מבית NIKON.

לדברי רז דרבי מנכ״ל מפעיל ״הפעילות של   Easy3Dמתמזגת לתוך מפעיל מתוך ראיה סינרגטית של תחומי המכירה, השירות והלוגיסטיקה. צעד זה מבטא את המחויבות והנכונות של מפעיל להמשיך ולהשקיע בתעשיית התלת מימד הישראלית. המיזוג מגיע לאחר שבתחילת השנה השקנו לראשונה בישראל את מדפסת התלת מימד של HP ה- Jet Fusion 3D, שנחשבת למהפכנית ופורצת דרך בתחומה. הצוות המסור והמקצועי של Easy3D ישתלב בפעילות המקצועית של מפעיל והפעילות הממוזגת תעמיק ותחזק את מעמדנו בהובלת שוק התלת ממד בישראל. אנו נמשיך להעניק, ללקוחות שתי החברות, ליווי ושירות מקצועי כמו גם את המענה הטוב ביותר לכלל צרכיהם הנוכחיים והעתידיים, באמצעות המגוון הרחב של הטכנולוגיות ובאמצעות תשתית השירות הארצית שלנו״.

 

תגובות סגורות