חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

ARM מציגה את הדור הבא של הטכנולוגיות הניידות בתערוכת הסלולר 2013 MWC

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, תציג הדגמות של הדור הבא של הטכנולוגיות הניידות שפותחו בחברה בתערוכת הסלולר הבינלאומית MWC 2013, שתתקיים בין ה-25 ל-28 בפברואר בברצלונה.

ההדגמות של ARM בתערוכת הסלולר העולמית יכללו, בין היתר:

עיבוד big.LITTLE™: משחקים באיכות של קונסולות משחק בטלפון הנייד שלכם; האפשרות לנגן מוסיקה במשך ימים במקום שעות בלבד ודפדפנים ניידים המסוגלים להעלות חומרים בו-זמנית – אלו הן כמה מהדוגמאות לתכונות שתאפשר טכנולוגיית ה-big.LITTLE. הדגמת ה-big.LITTLE של ARM תציג פלטפורמת בדיקות המורכבת משני מעבדי Cortex™-A15 ושלושה מעבדי Cortex-A7 על פיסת סיליקון אחת. זהו, למעשה, התקן נייד מסוג אנדרואיד בהגדרת big.LITTLE.

מחשב שולחני נייד: המחשב השולחני הנייד מייצג שימוש חדש ומתפתח ש-ARM צופה עבור פלטפורמת ה-big.LITTLE. הדגמה זו משתמשת בסמסונג גלקסי נוט 2, בשילוב עם תחנת עגינה סטנדרטית, מסך, עכבר ומקלדת בלוטות’, במטרה ליצור סביבת מחשב שולחני המופעלת על התקן נייד. הגלקסי נוט 2 הופך להתקן המחשוב המרכזי אשר תופס את מקומו של המחשב הנייד או המחשב השולחני ומאפשר למשתמש לדפדף ברשת או לגשת לדואל.

GPU Compute ו-ARM Mali™: התקני Mali, לרבות טכנולוגיית GPU Compute החדשה ויישומים שונים יודגמו בתערוכת הסלולר העולמית הקרובה. ה-GPU Compute משקף את גישת ה-big.LITTLE של ARM – שימוש במעבד הנכון למשימה הנכונה. טכנולוגיית ה-GPU Compute מאפשרת ל-GPU לבצע משימות מסוימות ביעילות רבה יותר מעיבוד על CPU. יישומים דוגמת זיהוי תווי פנים ועריכת תמונה על התקן נייד משתמשים בפחות הספק כשהעיבוד מתבצע עם GPU Compute, ובמקביל גם מספקים ביצועים מהירים וטובים יותר.

ARM Mali ואסטרטגיית “ניידות לפני הכול”: הביתן של ARM יציג כמה התקנים המשתמשים במעבדי גרפיקה מבוססי Mali, ממסכי 2.5k ברזולוציה גבוהה על טאבלטי נקסוס 10, ועד ל-Google Chromebook החדש. ה-Mali-T604 עתיר הביצועים משנה את המערכת האקולוגית של התוכנה. מפתחים מובילים בתחום המנועים והמשחקים, ביניהם Unreal and Havoc, פועלים בהתאם לאסטרטגיית “ניידות לפני הכול” המכתיבה שפיתוח של משחקים חדשים יתבצע במיוחד בהתאמה להתקנים ניידים.

ARM TrustZone®: כיוון שההתקנים הניידים ממשיכים למלא תפקיד חיוני בחיי היומיום שלנו מתעורר צורך בטכנולוגיה שתשמור באופן מאובטח את המידע הרגיש שלנו על ההתקנים. טכנולוגיית TrustZone של ARM מיועדת לתת מענה לצורך זה באמצעות שמירה של מידע פרטי כדוגמת מספר קוד של כרטיס האשראי, מספרים אישיים ומפתחות הצפנה של דואר אלקטרוני על חומרה נפרדת לגמרי ומאובטחת בתוך ההתקן באופן שאינו מאפשר גישה על-ידי תוכנות זדוניות ווירוסים. האבטחה הנוספת שמציעה TrustZone מאפשרת לצרכנים להשתמש בהתקן הנייד שלהם כ”ארנק נייד” ללא החשש והלחץ המתלווים בדרך כלל לרכישות באמצעות התקנים ניידים. חברות מסוימות, ביניהן Good Technology, שילבו את טכנולוגיית TrustZone בתוך מוצריהן כאמצעי לאבטחה טובה יותר של מידע רגיש.

בקרת הספק משובצת עמוק: הביתן של ARM יציג הדגמה של המודם האלחוטי Sierra, השופך אור על האופן שבו טכנולוגייתARM  מצויה בלב לבם של תשתיות והתקנים מחוברים. המודם כולל שלוש ליבות, לרבות ה-Cortex-M0 דלת ההספק של ARM. ליבת ה-Cortex-M0 מחזיקה את המודם במצב המתנה ומפקחת באופן שוטף על דרישות העיבוד ועומס העבודה.

תגובות סגורות